تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در مصاف با تیم فوتبال منتخب دلیجان به برتری پر گل دست یافت.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی برای حضور قوی در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در یک ماه اخیر در برنامه‌ها و بازی‌های تدارکاتی مختلف قرار دارد و یک بازی تدارکاتی این تیم مقابل منتخب شهرستان دلیجان به انجام رسید. 

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور این روزها تدارک وسیعی دیده‌اند و برای همین منظور در دیدارهای تدارکاتی توانایی و آمادگی بازیکنان خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

در این دیدار که با برتری سه بر یک به سود تیم فوتبال امید صبای قم به پایان رسید سید مهدی حسینی، محسن کرمی و پوریا عربی سه گل تیم امید صبا را به ثمر رساندند.

در حالی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید باقی نمانده است، تیم فوتبال صبای قم تلاش زیادی انجام می‌دهد تا خود را آماده حضوری موفق در این دوره از رقابت‌ها کند.

مسئولان باشگاه صبای قم که روی تیم امید به عنوان پشتوانه تیم بزرگسالان صبا برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، در تلاش هستند تا بهترین امکانات و شرایط را برای امیدها فراهم کنند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود و تیم فوتبال امید صبای قم بعد از حضور موفق در فصل برای دومین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

این تیم را سید محسن بابا‌میری،‌ هادی رنجبر، حسین گنجیان و تنی چند از مربیان پرتلاش پایه فوتبال قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که با شرکت تیم‌های مدعی از جمله تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ملوان انزلی، نفت آبادان، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود، هدایت می‌کنند./ج1

برچسب ها: قم ، دلیجان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.