دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان كشور گفت: تشکيل کميته اقتصادي براي حل بحران‌هاي موجود در کشور نيازمند يک حرکت جهادي در دانشگاه است.

محمد پهلوان دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان كشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه کشور هم اكنون دچار يک سي مشکلات اقتصادي شده است، اظهار داشت: در شرايط كنوني تمامي نهادها و سازمان‌هاي مختلف بايد براي حل مشكلات اقتصادي در كشور به ياري يکديگر بيايند تا اين شرايط بيش از اين بر ملت ايران فشار نياورد.

وي با اشاره به اينكه تشكيل كميته اقتصادي در دانشگاه‌ها به عنوان يك ركن تاثيرگذار بايد مطرح شود، افزود: دانشجويان به عنوان محور اتصال جامعه به دانشگاه، با کمک اساتيد برجسته مي‌توانند با انجام تحقيق و پژوهش در مسائل اقتصادي راهكارهاي مناسب براي حل مشکلات کنوني ارائه دهند.

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان كشور در ادامه يكي از وظايف دانشجويان در حمايت از توليد ملي، ‌كار و سرمايه‌ ايراني را تشکيل و عمومي کردن كميته اقتصادي در جامعه از طريق دانشگاهيان عنوان كرد و اظهار داشت:‌ در اقتصاد مقاومتي بايد تمامي تحقيقات و پژوهش‌ها به صورت موثر انجام شود تا بتوان فضاي فرهنگي جامعه را به اين سمت سوق داد و نتايج مطلوب را در  کوتاهترين زمان بدست آورد.

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان كشور خاطرنشان كرد: با توجه به اينکه هم‌اكنون ظرفيت علمي درون دانشگاه‌ها وجود دارد مي‌توان با يك نگاه جهادي به دنبال راه‌حل‌هاي مناسب براي حل مشكلات اقتصادي با تشكيل كميته اقتصادي در دانشگاه‌ها باشيم.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار