5 استاد و متخصص بین المللی از کشورهای آلمان، اتریش، ایتالیا و ژاپن در سومین جشنواره و سمینار برند گردشگری، به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

محسن کرابی، دبیر کمیته علمی سمینار و جشنواره در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: پس از انجام مکاتبات متعدد با دانشگاه های مطرح اروپایی و آسیایی در حوزه  گردشگری و بررسی سوابق علمی و آکادمیک استادان و متخصصان، تا این لحظه حضور هانس-هری بیتنر، مشاور برندسازی و هتلداری از آلمان – برونو والتر، مشاور نمایشگاه ITB برلین و متخصص برندسازی مقاصد از اتریش –کارلو بوچلا، مدیر دپارتمان گردشگری دانشگاه ساپینزا و رئیس انجمن علمی گردشگری رم، پروفسور مالکوم کوپر، مدرس دانشگاه APU ژاپن و مشاور برندسازی و دکتر کاظم وفاداری، مدرس تخصصی UNWTO از ژاپن در این سمینار قطعی شده است.

کرابی در ادامه گفت: پیش بینی کرده ایم برای مدت دو روز سمینار، 15 سخنران علمی و تخصصی در حوزه های مختلف برندسازی داشته باشیم که محور عمده سخنرانی ها موضوع خلاقیت در برندسازی گردشگری است. 

وی تصریح کرد:  با پایان یافتن مهلت دریافت مقالات تخصصی، تاکنون تعداد 45 مقاله به دبیرخانه رسیده است که اعضای کمیته علمی سمینار مشغول بررسی و انتخاب مقالات برگزیده هستند و نتایج داوری این مقالات 25 مهرماه اعلام خواهد شد.
 
خاطر نشان می شود سومین جشنواره و سمینار برند گردشگری در روزهای 24 و 25 آبان ماه سال جاری (مصادف با 14 و 15 نوامبر 2012 میلادی) در مرکز همایش های وزارت کشور برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاع از چگونگی برگزاری جشنواره و سمینار به آدرس http://www.tourismbrands.ir  مراجعه نمایند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار