رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران توجه به توسعه و گسترش رشته دوومیدانی در استان ها را از برنامه های مهم این فدراسیون عنوان کرد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ افشین داوری گفت : در استان های کشور استعدادهای خوبی وجود دارد که باید با برنامه ریزی این استعدادها را شناسایی و جذب کنیم.
 
وی افزود : هیئت های استانی باید با جدیت طرح استعدادیابی را پیگیری کنند و افراد مستعد را پرورش داده و وارد عرصه قهرمانی کنند.
 
رئیس فدراسیون دوومیدانی به افتخار آفرینی احسان حدادی در المپیک 2012 لندن اشاره و تصریح کرد : کسب این مدال نقطه عطفی برای دوومیدانی کشور بود و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده مدال های بیشتری را در المپیک 2016 کسب کنیم.
 
 وی برگزاری دوره های اموزشی مربیگری و داوری در استان ها را از دیگر برنامه های فدراسیون دانست و خاطرنشان کرد : برگزاری دوره های اموزشی با حضور اساتید با تجربه در استان ها و بالارفتن سطح علمی مربیان و داوران قطعا پیشرفت این رشته ورزشی را به دنبال خواهد داشت.
 
داوری با بیان اینکه دوومیدانی کاران یزدی در کشور از جایگاه مطلوبی برخوردارند گفت : ورزشکاران یزدی در دوومیدانی و به خصوص رشته های پرش ارتفاع و طول به موفقیت های زیادی دست یافتند که امیدوارم در میادین مختلف در سطح آسیا و جهان شاهد افتخارآفرینی این ورزشکاران باشیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار