بازیگر نقش آقا تقی در سریال خوش‌ رکاب با اشاره برگزاری مراسم تجلیل از او در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: من پارسال به دلیل خونریزی معده فقط یک روز در جشنواره حضور داشتم و می‌خواستم امسال به تلافی پارسال از ابتدا در کنارتان باشم اما متأسفانه مبتلا به آنفلوآنزا شدم!

 محمد کاسبی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان که مراسم تجلیل از او در جشنواره سال گذشته فیلم کودک، برگزار شد، بلافاصله بعد از حضور در جشنواره به تهران بازگشت و به دلیل خونریزی معده نتوانست همراه جشنواره بیست و پنجم باشد. او که علاقه بسیاری به حضور در این جشنواره داشت،‌ امسال هم به دلیل بیماری هنوز نتوانسته به اصفهان بیاید و دوست دارد که در جشنواره همراه کودکان و نوجوانان اصفهانی باشد.

او می‌گوید: من در طول 26 دوره جشنواره فیلم کودک، در 13 دوره حضور فعال داشتم و همواره علاقه خاصی به برگزاری این جشنواره از خود نشان می‌دادم. سال گذشته هم قرار بود در جشنواره باشم اما به دلیل خونریزی معده، نتوانستم به جز مراسم تجلیل از خودم، حضور داشتم باشم و بعد از مراسم بلافاصله بستری شدم.

این هنرمند ادامه می‌دهد: خیلی دوست داشتم امسال هم در جشنواره همراه شما باشم اما نمی‌دانم چه شده که دوباره گرفتار بیماری شده‌ام و اکنون به دلیل آنفلوآنزا خانه‌نشین شده‌ام اما تلاش می‌کنم که خیلی زود بهبود پیدا کنم تا بتوانم در جشنواره امسال هم شرکت کنم.

از کاسبی در مورد برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان می‌پرسیم که او تصریح می‌کند: به نظر من برگزاری جشنواره‌هایی نظیر این برای سینمای کودک و نوجوان ضروری است اما فیلم‌سازان کودک و نوجوان باید در زمینه سینمای کودک و نوجوان تخصصی کار کنند و تلاش کنند که کارهای خوبی برای این جشنواره ارائه کنند باید کارهایی برای جشنواره ارائه شود که وقتی کودک و نوجوان آنها را تماشا می‌کند، ‌احساس خوبی به آنها دست دهد.

این هنرمند سینمای ایران با اشاره به برگزاری این جشنواره در شهر اصفهان اضافه می‌کند: به عقیده من همانطور که جشنواره‌های بزرگ سینمای جهان به نام شهرها نامگذاری شده‌اند، جشنواره کودک نیز باید به نام شهر اصفهان نامگذاری شود و به نظر من دنیا جشنواره کودک ایران را به نام شهر اصفهان می‌شناسند.

کاسبی بیان می‌دارد: اصفهان با توجه به بافت تاریخی و سنتی خود احساس لطیفی به کودکان منتقل می‌کند و لطافت خاصی به روح کودکان ما تزریق می‌کند./س

برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، فیلم ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.