عضو جامعه روحانيت مبارز معتقد است: بازگشت اصلاح‌طلبان به مثابه بازگشت بني‌صدر به عرصه سياسي كشور است كه بيايد و بگويد من مي‌خواهم بازگردم و درست عمل كنم؛ مردم موش آزمايشگاهي نيستند و خيلي چيزها را فراموش نخواهند كرد.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره حمايت اصلاح‌طلبان از گزينه‌اي اصولگرا در انتخابات آتي رياست‌جمهوري گفت: اينكه اصلاح‌طلبان بخواهند از يك اصولگرا حمايت كنند مسئله‌اي غيرقابل باور است چرا كه سودي به حال آنها ندارد.

عضو جامعه روحانيت مبارز در ادامه گفت: اصلاح‌طلبان براي خودشان رييس‌جمهور، وزير كشور،‌ دادستان، هيئت دولت و... دارند و تنها منتظر سرنگوني اصولگرايان هستند تا خود را مطرح كنند و به اينگونه حمايت‌ها اكتفا نخواهند كرد.

وي با اشاره به اين مطلب كه سرمايه‌ اصلاح‌طلبان سوخته است و استقبالي از آنها نخواهد شد، گفت: اصلاح‌طلبان نمي‌توانند با حضورشان تغيير در اوضاع(اقتصادي) جامعه ايجاد كنند.

حجت‌الاسلام شجوني در ادامه با تأكيد بر اين مطلب كه اصولگرايان،‌ اصلاح‌طلب نيز هستند ولي اصلاح‌طلبان اصولگرا نيستند، خاطرنشان كرد: اصلاح‌طلبان آرمان‌هاي امام(ره) را ناديده مي‌گيرند و اين را با پيوستن به حزب شيطان(مشاركت) ثابت كردند.

وي افزود: نحوه عملكرد مجلس ششم و ديدار خاتمي با جرج سوروس را كسي فراموش نمي‌كند؛ بنابراين اصلاح‌طلبان اگر بخواهند وارد عرصه سياسي كشور هم بشوند با لنگه كفش و گوجه‌فرنگي از سوي مردم مواجه خواهند شد!

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان با ذكر مثالي گفت: بازگشت اصلاح‌طلبان به مثابه بازگشت بني‌صدر به عرصه سياسي كشور است كه بيايد و بگويد من مي‌خواهم بازگردم و درست عمل كنم؛ مردم موش آزمايشگاهي نيستند و خيلي چيزها را فراموش نخواهند كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار