مدیر کل دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه از اجرای طرح مفتاح به عنوان یک طرح ابزاری ویژه حوزویان در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین یدالله کوثری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: جمع آوری اطلاعات و شناسایی منابع، کتابها، نشریات و لوح های فشرده، اساتید و کارشناسان با محور خانواده در قالب طرح مفتاح در حال انجام است.

وی با معرفی تعدادی از عناوین این بانک جامع اطلاعاتی گفت: بانک مشاورین خانواده، اساتید و کلیپ های خانواده از شبکه اطلاعاتی هستند که در بنک جامع اطلاعات دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به گروه بندی اساتید و کارشناسان در تخصص های مختلف در صورت درخواست متقاضیان اساتید به صورت تخصصی به محافل و برنامه های مختلف معرفی می شوند.

كوثري با اشاره به اینکه جمع آوری پایان نامه ها و تحقیقات در حوزه خانواده در بانک جامع اطلاعات دفتر امور خانواده در نظر گرفته شده اظهار داشت: این بانک به طور تدریجی و با توجه به ظرفیت های مختلف استان ها در کشور در حال تکمیل است و امکان شناسایی منابع و گسترش این بانک از سایر موضوعات عرضه خانواده در خارج از ایران وجود دارد.

مدیر کل دفتر امور خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه گفت: در حال حاضر با تشکیل بانک جامع اطلاعات با مراکزی که از لحاظ اهداف هم سو هستیم جهت معرفی منابع، اساتید و کارشناسان همکاری می کنیم./ز

برچسب ها: شبکه ، حوزه ، محافل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار