مشاور ستاد تبلیغاتی میت رامنی نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی آمریکا باراک اوباما را فاقد استراتژی صحیح درباره خاورمیانه و اقدامات وی را عامل بی احترامی به آمریکا در همه کشورهای جهان دانست.

به گزارش به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سی ان ان، نورمن کلمن مشاور ستاد تبلیغاتی میت رامنی در اشاره به افزایش بخت پیروزی رامنی در مقایسه با اوباما در نظرسنجیهای اخیر گفت به طور قطع مناظره اخیر رامنی و اوباما در افزایش بخت میت رامنی تاثیر زیادی داشته است.

وی گفت: دلیل این مسئله نیز بسیار ساده است، رامنی برای فعالیت های خود به عنوان رییس جمهور آمریکا یک طرح مشخص دارد که از جمله بخشهای آن ایجاد اشتغال و تقویت سیاست خارجی آمریکا است.

وی افزود:  باراک اوباما در طول فعالیت خود اقتصاد آمریکا ، ارتش و سیاست خارجی آمریکا در آن سوی مرزهای این کشور را به شدت تضعیف کرده است بنابراین رامنی اعلام کرده است در پی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اقتصاد این کشور را دوباره خواهد ساخت، ارتش را بازسازی می کند و ارزشهای آمریکایی را دوباره برپا می کند.

کلمن تاکید کرد: باراک اوباما موجب شده است آمریکا هیچ جایگاهی در خاورمیانه نداشته باشد و در هیچ جای جهان مورد احترام نباشد و شاهد این مسئله نیز حملاتی است که اخیرا در خاورمیانه برضد این کشور صورت گرفته است.

در فاصله تنها 29 روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که میت رامنی نامزد حزب جمهوریخواه از بخت بیشتری برای پیروزی در انتخابات آتی آمریکا برخوردار است.

نتایج تازه ترین نظرسنجی موسسه پیو نشان می دهد رامنی از 49  درصد حمایت رای دهندگان آمریکایی و باراک اوباما رییس جمهور کنونی آمریکا از 45 درصد رای دهندگان برخوردار است.

این درحالی است که براساس نتایج نظرسنجیهای ماه سپتامبر اوباما با 51  درصد از رامنی پیش بود و رامنی تنها از 43 درصد حمایت رای دهندگان آمریکایی برخوردار بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار