کرمانشاه/

خفاش پرنده به کرمانشاه می آید

سرپرست جشنواره بین المللی سنگ نوردی بیستون، از حضور سام بوژه سنگنوردی که از بالای ترانگو پاکستان با لباسهای خفاشی به زمین پریده در این جشنواره خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سباستین بوئن، مارکو پرزلج، سام بوژه، اوبرژیو وژرالین فاسناخت را از جمله شاخص ترین سنگ نوردان خارجی عنوان کرد که درجشنواره بین المللیسنگ نوردی بیستون حضور پیدا خواهند کرد.

به گفته نوتاش، مارکو پرزلج برنده دو بار کلنگ طلایی در دنیا می باشد و همچنین سام بوژه اولین کسی است که بازکننده مسیر بر روی برج ترانگو پاکستان می باشد که علاوه بر صعود از این برج، از بالای این برج نیز با لباس های خفاشی به زمین پریده است.

نوتاش از حضور ژرالین فاسناخت سنگ نوردی که از روی سوزنی های درو (یکی از دیواره های معروف دنیا) به زمین پریده و همچنین از روی دیواره بیستون نیز این حرکت را دوبار انجام داده است، در این جشنواره خبر داد.

ویبه حضور 4 نفر های لانیر ( افرادی که بر روی طناب حرکات آکروباتیک انجام می دهند) در این جشنواره نیز خبر داد و گفت: روبین اگزرتیه، ژان شالسایار، امانوئل پریسیه و تئوسون سون 4 های لاینری هستند که در جشنواره بین المللی بیستون حضور خواهند داشت.

وی حضور بانوان را نیز در این جشنواره چشمگیر ارزیابی کرد و از حضور 17 سنگ نورد زن خارجی و 20 سنگ نورد زن ایرانی در جشنواره سنگ نوردی بین المللی بیستون خبر داد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، خفاش ، پرنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.