در جنایت هولناکی که در یکی از روستا‌های گواتمالا اتفاق افتاد، مردان مسلح هشت عضو یک خانواده را با شلیک گلوله قتل‌عام کردند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران   از روزنامه شوك ايران،از این خانواده یک پسر 6 ساله و یک دختر 4 ساله باقی مانده‌اند که از ایوان منزلشان شاهد کشتار پدر و مادر و سایر اعضای خانواده‌شان توسط افراد مسلح بوده‌اند.
به گفته پلیس، کارلوس دانیل گونزالس 6 ساله و ایزابلا 4 ساله بسیار خوش شانس بوده‌اند که از این حادثه جان سالم بدر برده‌اند.
این حادثه در دهکده لاس اسکوباس، در جنوب گواتمالا رخ داده است. به گزارش پلیس در این قتل‌عام خانوادگی هشت تن کشته شده‌اند. در بین‌شان یک کودک 8 ماهه و یک پسر 8 ساله هم بوده‌اند که توسط افراد ناشناس به قتل رسیده‌اند.  
دیدن دختر و پسر خردسالی که از این جنایت جان بدر برده‌اند بسیار غم‌انگیز است. به گفته خبرنگاران، این خواهر و برادر یکدیگر را آنچنان بغل کرده‌اند و از هم محافظت می‌کنند که گویی از جدایی هم وحشت دارند.
گواتمالا کشوری کوچک با 14 میلیون تن جمعیت است که براساس آمار سازمان دیده‌بان حقوق بشر با جنایات بی‌شماری روبه‌روست و بیش از 96 درصد از جنایات و فساد‌های موجود در این کشور بدون مجازات باقی می‌مانند.  
کشور گواتمالا با جرائمی چون قاچاق موادمخدر، اخاذی، قتل و تبهکاری‌‌های باند‌های خشونت‌آمیز روبه‌روست.  
پلیس گواتمالا در جست‌وجوی افراد مسلحی است که هشت عضو اين خانواده روستایی را قتل‌عام کرده‌اند./ف

برچسب ها: روزنامه ، شوک ، ایران ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار