سرهنگ موقوفه ، از دستگيري دو شرور مست قمه به دستي که با عربده کشي هاي مستانه و تخريب اموال عمومي ايجاد رعب و وحشت در بين ساکنان خيابان " ثاراله " تهران شده بودند،خبر داد.


به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران   از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ جليل موقوفه سرپرست کلانتري 128 تهران نو با اعلام اين خبر عنوان كرد: وي عصر روز گذشته چهارشنبه نوزدهم مهر ماه سال جاري از طريق مرکز فوريت هاي پليسي110 تهران بزرگ خبري تحت عنوان شرارت و عربده كشي در آدرس خيابان " ثاراله " به کلانتري 128 تهران نو مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرپرست كلانتري 128 تهران نو ادامه داد: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده كردند دو نفر كه به علت استفاده از مشروبات الكلي در حالت مناسبي نبودند با قمه و شمشير يكديگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اقدام به تخريب اموال عمومي ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان به وجود آورده بودند. 
موقوفه عنوان كرد: ماموران بلافاصله براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند اما آنها به محض مشاهده پليس يكي با موتورسيكلت و ديگري پياده فرار بر قرار ترجيح داده و متواري شدند كه با فرار متهمان عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز شد .
اين مقام انتظامي بيان كرد: ماموران طي يك تعقيب و گريز كوتاهي موفق شدند هر دو متهم را دستگير كنند در بازرسي از متهمان كه "فرزاد" و"ناصر " نامم داشتند دو قبضه قمه،و يك قبضه شمشير كشف شد .
وي ادامه داد: ماموران متهمان را به علت جراحات شديد به بيمارستان انتقال دادند كه بعد از بهبودي جهت تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند./ف
سرهنگ موقوفه در پايان تصريح كرد: طي تحقيقات انجام شده ماموران متوجه شدند متهمان سابقه دارند و چندين مرتبه به اتهام شرارت دستگير شده اند كه ماموران بعد از تكميل پرونده متهمان را جهت سير مراحل قضايي به دادسرا انتقال دادند.
برچسب ها: پلیس ، کلانتری ، شرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار