فلسطينيان ساکن کرانه باختري رود اردن به دستاورد جديد حزب الله، در اعزام پهپاد به حريم هوايي رژيم صهيونيستي افتخار مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، فلسطينيان با توجه و دقت بسيار زياد سخنان سيد حسن نصر الله دبير کل حزب الله لبنان به ويژه در ارتباط با هواپيماي شناسايي شده ايوب که رژيم صهيونيستي را به لرزه در آورده، نشان داد كه اين رژيم ضعيف و از نظر امنيتي و نظامي نيز شکننده است،

واصف عريقات سرلشگر بازنشسته و کارشناس نظامي گفت: با توجه به موازنه قدرت که اسرائيل همواره ادعا مي کند به نفع وي مي باشد، اما نيروهاي مقاومت که ارتش بزرگي نيست با امکانات ناچيزي که دارند موازنه به نفع آنها تغيير کرده و معتقدم اين دستاورد بزرگي است و همچنين يک تحول راهبردي براي مقاومت در لبنان به شمار مي رود. رژيم اسرائيل تا اين لحظه سردرگم است به ويژه آن که معماهاي زيادي درباره اين هواپيما وجود دارد.

احمد رفيق عوض متخصص در امور صهيونيستها گفت: اين حادثه باعث شد تا اصول اسرائيل يعني احتياط، ترس، ترديد و نظريه امنيت غير قابل نفوذ اسرائيلي ها زير سئوال رفته و اين هواپيما با وجود ظاهري كوچك، همه چيز را متزلزل کرد.

اين گزارش مي افزايد؛ موضوع مهم آن است که اين هواپيما ساخت ايران و مونتاژ لبنان بوده که به معناي شکستن انحصار تکنولوژيکي دشمن در اين زمينه مي باشد و اين امر ثابت کننده قدرت مقاومت براي برتري و توسعه است.

عبد الستار قاسم انديشمند و پژوهشگر راهبردي نيز ادامه داد: ما به دستاورد حزب الله لبنان به شدت افتخار مي کنيم ما به جوانان دانشمند حزب الله لبنان که توانسته اند چنين هواپيمايي را بسازند يا دست کم مونتاژ کنند افتخار کنيم اين يک دستاورد علمي و تکنولوژي بسيار بزرگي است و اين يک گام بزرگ در راستاي تحقق موازنه راهبردي با دشمن صهيونيستي است.

اين خبرنگار اظهار داشت: اکنون رژيم صهيونيستي از نظر امنيتي، اطلاعاتي و تکنولوژيکي هدف قرار گرفته است و روزهاي آينده نيز رويدادهاي غير منتظره اي در منازعه با دشمن رخ خواهد داد.

ارزش هواپيماها به حجم و نوع آن نيست زيرا اعراب هزاران فروند هواپيما دارند اما موي حتي يک صهيونيست را به لرزه در نمي آورد و صهيونيستها را نمي ترساند اما اين هواپيماي کوچک موازنه نظامي و امنيتي و تکنولوژيکي را در منطقه دگرگون کرد و دشمن صهيونيستي را در وضعي قرارداده است که حتي بزرگترين حامي اش يعني آمريکا نيز نمي تواند نجات دهد.
برچسب ها: دستاورد ، لبنان ، پهپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار