رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل خواستار استقرار آتش بس در خاورمیانه شد.

در حالی یک سال از جنگ غزه می‌گذرد که طی این مدت نه تنها شاهد استقرار آتش بس نبوده ایم بلکه صهیونیست‌ها این جنگ را به سایر مناطق خاورمیانه کشانده اند؛ موضوعی که نشان می‌دهد خوی توحش رژیم صهیونیستی در حال ویران کردن تمامی منطقه است. 

به گزارش الجزیره، فیلیپ لازارینی، رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی به آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا اعلام کرد: خاورمیانه در حال فرو رفتن در باتلاق جنگ است. 

وی در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: یک سال جنگ خونین غزه را به مکانی غیرقابل شناسایی تبدیل کرده و این باریکه اکنون قبرستانی است که ده‌ها هزار نفر که بسیاری از آنها کودکان هستند را در خود جای داده است. 

در ادامه این پیام آمده است: یک سال از جنگ غزه می‌گذرد بدون آنکه حتی یک روز خانواده‌های فلسطینی تحت رنج‌های غیرقابل توصیف نباشند، زیرا آوارگی اجباری، بیماری، گرسنگی، مرگ به بخشی از زندگی روزمره بیش از ۲ میلیون ساکن غزه تبدیل شده است. 

لازارینی افزود: ما طی یک سال اخیر شاهد جان باختن ۲۲۰ تن از کارکنان آنروا در غزه بودیم. اکنون زمان آن است که شجاع باشیم و به توافقی دستیابیم که آتش بس را در منطقه به ارمغان آورده و تسلی برای مردم لبنان و فلسطین باشد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار