رئيس مركز بررسي هاي دكترينال گفت: با توجه به آغاز مراحل جدید اجتماعی باید برای شوک های اجتماعی دوران پس از شبکه های اجتماعی آماده شویم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهشهای اجتماعی آستان قدس رضوی، دکتر حسن عباسی در حاشیه بازدید از غرفه موسسه در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های انجام شده در شبکه جوانان رضوی افزود: يا زندگي دوم يكي از موضوعاتي است كه امروزه با گسترش فناوري دامنگير جوامع انساني شده و مشكلات فراواني پديد آورده است.

وی ادامه داد : برای این منظور هر چند که در ساختار شبکه های اجتماعی امروز و تمدن 500 میلیون نفری فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی موضوع روز است اما موضوع second life یا زندگی دوم اهمیت، حساسیت و مسائل ویژه خاص خودش را ایجاد کرده که ما در بعضی از طبقه های اجتماعی ابعادش را می بینیم.

رییس پژوهشکده یقیین با بیان اینکه فضای مجازی محل آزمون کردن نیست و سیاه چاله است و یک اشتباه ساده ممکن است آینده ما را خراب کند، تصریح کرد : شبکه جوانان رضوی می بایست محلی برای ایجاد یک مجموعه از جوانان انقلابی و اسلامی باشد تا بتوان در مقابل هجمه های دشمن مقاومت کرد .

عباسی در پایان تاکید کرد: امروز در 31 سالگی انقلاب اسلامی کشورما در بالاترین موضع و موقعیت قدرت قرار گرفته است اما آمریکا نسبت به 31 سال گذشته خود در ضعیف‌ترین موضع خود قرار دارد که به وضوح این امر احساس می‌شود وباید دانست آینده از آن ماست.

وی ضمن بازدید از غرفه موسسه و آشنایی کامل با شبکه جوانان رضوی و مرکز آستان مهر اظهارامیدواری کرد که در آینده ای نزدیک فعالیت موسسه گسترش یاید./س 

یوسف زاده

برچسب ها: بررسی ، شوک ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.