رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه 4 افزود: واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 4 با همکاری خانه سلامت محله علم و صنعت کلاس های آموزشی روانشناسی کودک با موضوع پرخاشگری در کودکان را برگزار کرد.

حمیدرضا میر ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ارتقای آگاهی شهروندان، واحد سلامت ناحیه 4 جهت دستیابی جسمی سالم، کلاس های اموزشی روانشناسی کودک با موضوعات پرخاشگری در کودکان، انگشت مکیدن در میان کودکان و ترس در کودک را با حضور بیش از 50 نفر از شهروندان برگزار کرد.

رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه 4 ادامه داد: در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان و ارائه راهکارهای لازم، خانه سلامت محله علم و صنعت اقدام به برپایی کلاس مشاوره در خصوص درمان کم خونی در محله علم و صنعت کرد.

سیف الله طالبلو شهردار ناحیه 6 منطقه 4 تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان و اشنایی با گیاهان آپارتمانی در محیط خانگی و اداری، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 اقدام به برپایی کارگاه آموزشی پرورش گل و گیاه در سرای محله جوادیه کرد.

طالبلو تاکید کرد: به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در خصوص حفظ محیط زیست و بازیافت کالاهای آشپزخانه ای، اداره اجتماعی ناحیه 6 اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی آشپزخانه و محیط زیست در سرای محله جوادیه کرد که در این کارگاه مجلات و کیسه های پارچه ای مخصوص خرید در بین افراد شرکت کننده توزیع شد./ل

برچسب ها: سلامت ، شهروندان ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار