مسئول اردوهاي بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس گفت: ساخت مسجد 156 متري د روستاي فرخون نتيجه زحمات دانشجويان جهادگر اين دانشگاه بوده که در 10 آبان با حضور سردار کاظميني فرمانده سپاه تهران افتتاح مي‌شود.

مهدي شيرازي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در توضيح روند برگزاري اردوهاي جهادي در اين دانشگاه گفت: دانشجويان بسيجي دانشگاه تربيت مدرس در تابستان 91 در قالب اردوي جهادي به روستاي فرخون استان بندر عباس رفته و خدمات خود را در اختيار مردم محروم اين مناطق قرار دادند.

 وي ادامه داد: اين اردو با حضور 50 نفر از دانشجويان بسيجي رشته‌هاي علوم انساني، پزشکي و مهندسي صورت گرفته و کار خود را با ساخت يک مسجد 156 متري در روستاي فرخون پايان دادند.

اين فعال دانشجويي با اشاره به اينکه اين اردو همزمان با شروع ماه مبارک رمضان آغاز شد، اظهار داشت: دانشجويان با حضور در مناطق محروم براي خدمت‌رساني به اين مناطق احساس تکليف کرده و بسياري از مشکلات روستاييان اين منطقه را حل و فصل کردند.

شيرازي با بيان اينکه در اين اردوي جهادي روحانيون نيز شرکت کرده بودند گفت: روحانيون در مسائل شرعي و عبادي به روستاييان مشاوره داده و دانشجويان نيز در مسائل آموزشي و فرهنگي با برگزاري کلاس‌هاي آموزشي خدمات قابل توجه‌اي به روستاييان عرضه کردند.

وي فعاليت ديگر دانشجويان در اردوهاي جهادي را ويزيت بيماران و برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي- بهداشتي عنوان و تصريح کرد: دانشجويان رشته پزشکي، مامايي، بهداشت در اين زمينه به مسائل بهداشتي و درماني روستاييان رسيدگي کردند.

 مسئول اردوهاي جهادي بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس با اشاره به اينکه اردوي جهادي اين دانشگاه نزديک به 2 ماه به طول انجاميد خاطرنشان کرد: ساخت مسجد 156 متري در روستاي فرخون نتيجه زحمات دانشجويان جهادگر اين دانشگاه بوده که در 10 آبان با حضور سردار کاظميني فرمانده سپاه تهران افتتاح مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار