با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سومین گردهمایی برگ دست اندرکاران نظام سلامت آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حسن آقاجانی مدیر کل دفتر وزارتی و روابط عمومی در این گردهمایی اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف نظام سلامت باید همه مولفه ها را بسیج کنیم و در این راستا باید گفتمان این موضوع را در جامعه ایجاد کنیم.

وی برنامه پزشک خانواده را مهمترین برنامه نظام سلامت عنوان کرد و افزود: برنامه پزشک خانواده موفقیتش را مدیون بخش های مختلف مانند وزارت رفاه، نمایندگان مجلس و دانشگاه های علوم پزشکی است و باید با همه نیرو تلاش کنیم تا این برنامه را به خوبی در سراسر کشور اجرا کنیم.

گفتني است: در سومين گردهمايي بزرگ دست‌اندركاران نظام سلامت اعضاي كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي، رئيس شوراي سياستگذاري و مسئولين و مديران وزارت بهداشت، رؤساي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور و همچنين رؤساي سازمان‌هاي تابعه و ديگر مسئولين نظام سلامت حضور دارند.

شایان ذکر است: برگزاري چهار كارگاه تخصصي در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و نيز كارگاه مديران روابط عمومي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور از جمله برنامه‌هاي اين گردهمايي است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.