قائم‌مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي با بيان اين مطلب كه تحركات امثال خوييني‌ها در زمان حضور حضرت امام‌(ره) نيز مورد تأييد ايشان نبود،‌ گفت: حضرت امام(ره) تنها به اين خاطر كه مصلحت‌هاي نظام در برابر استكبار خدشه‌دار نشود از اين جريان حمايت مي‌كرد.

حبيب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌هاي روز گذشته موسوي خوييني‌ها كه ورود اصلاحات به جامعه را براي حل مشكلات موجود ضروري خواند،‌ گفت: به عنوان كسي كه از قبل از انقلاب در جريان مسير انقلاب بوده‌ام معتقدم مشكلات امروز ما به‌خاطر همين تصميم‌گيري‌هاي امثال آقاي خوييني‌ها در گذشته است.

قائم‌مقام و سخنگوي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در ادامه خاطرنشان كرد: تحريم‌هايي كه در حال حاضر شاهد آن هستيم نتيجه تصميم‌گيري‌ها و عملكرد دولت در زمان اصلاحات است.

وي افزود: اين افراد امتحان خود را پس داده‌اند و اكنون عقل حكم مي‌كند براي حفظ آبروي اصلاح‌طلبي هم كه شده سخن نگويند.

بوربور با بيان اين مطلب كه تحركات امثال خوييني‌ها در زمان حضور حضرت امام‌(ره) نيز مورد تأييد ايشان نبود،‌ گفت: اكنون آنها براي اينكه حرف خود را اثبات كنند به حضرت امام‌(ره) پناهنده مي‌شوند و مي‌گويند مورد تأييد ايشان بوده‌اند، در حالي‌كه تحركات و تبليغات آنها مورد تأييد حضرت امام(ره) نبود و ايشان تنها به اين خاطر كه مصلحت‌هاي نظام در برابر استكبار خدشه‌دار نشود از اين جريان حمايت مي‌كرد.

قائم‌مقام و سخنگوي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در پايان با توصيه به دانشجويان و نخبگان تأكيد كرد: معتقدم قشر دانشگاهي و نخبه كشور تأثير بسزايي در روند سياسي كشور دارند از اين رو معتقدم بهتر است تاريخچه جريانات سياسي كشور را با دقت مورد مطالعه قرار دهند و نتيجه اقدامات برخي گروه‌ها، افراد و تأثيرات عملکرد گذشته و حال آنها را مورد بررسي قرار داده، سپس با بينش لازم اقدام به تصميم‌گيري کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار