مسئولان فرهنگي حاضر در راس كار با حمايت نكردن از آثار شاخص و پشتيباني كردن از تهيه كننده هاي سود جو سينما را با قرار دادن درحالت بحران، دچار ركورد و افت كرده اند.

محمود پاك نيت بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينمايي باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سينماي ما الان به دليل خوب نبودن مورد پسند من نيست و من هر از گاهي در صورت وجود يك ژانر فرهنگي بازي در كاري را مي پذيرم.
وي ادامه داد: علت اصلي افت سينما و قرار گرفتن آن در بحران سود جويي از تهيه كنندگان و پشتيباني نكردن افراد حاضر در راس امور فرهنگي از كارهاي شاخص است و مسئولان به جاي حمايت از آثار ارزشي از فيلم هاي ساخته شده توسط تهيه كنندگان سود جو حمايت مي كنند.
پاك نيت در مورد سازمان سينمايي و فعاليت هاي آن، عنوان كرد: سازمان سينمايي تا الان هيچ حركت خاصي را در قبال فيلم سازي و توليد فيلم انجام نداده است و با حمايت و ساخت فيلم و توليد آن قدم مثبتي را بر نداشته است.
اين بازيگر در ادامه ي صحبت هايش درباره ي تعدد جشنواره هاي حاضر در كشور با توجه به افت سينما، اظهار داشت: برگزاري جشنواره با هدف اكران و نمايش و فقط براي تبليغات كار ناپسندي است، زيرا جشنواره ها بايد در كشور به اصلاح ضعف ها وارد تا محتوا كمك كنند تنها و برگزاري جشنواره با اين قصد در تعداد بالا حسن محسوب مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.