آبی پوشان پایتخت امروز 25 مهر تمرینات خود را بدون حضور امیر قلعه نویی رأس ساعت 16 آغاز کردند و در پايان مسئولان اين تيم به گفتگو با خبرنگاران پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در تمرین روز سه شنبه استقلال به غیر از بازیکنان ملی پوش، جانواریو و توزی نیز غایب بودند و سایر بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر مجید صالح و ستار همدانی ادامه دادند ضمن اینکه کیانوش رحمتی همواره به صورت اختصاصی تمرینات را دنبال می کند.

گفتنی است: بازیکنان آبی پوش پایتخت ابتدا با حرکات کششی و دویدن تمرین را شروع کردند و سپس با تمرینات ترکیبی و کار با توپ پرداختند و حدود 10هوادار هم تمرینات این تیم را از نزدیک در آکادمی استقلال مشاهده کردند.

در ادامه از نکات قابل توجه در تمرینات آبی پوشان حضور منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی و سیروس محمدی در کمپ استقلال بود.

لازم به ذکر است: آبی پوشان پس از تمرینات ترکیبی به 2 گروه سبز و نارنجی تقسیم شدند تا به بازی فوتبال بپردازند ضمن اینکه رضا رجبی دیگر پیشکسوت باشگاه استقلال در میان آبی پوشان حاضر شد.

گفتني است: مسئولان باشگاه استقلال دلیل حضور امیر قلعه نویی سرمربی این باشگاه را عفونت پای وی عنوان کرده اند و ضعف قوای جسمانی موجب شد تا او نتواند در تمرین آبی پوشان حضور یابد.

شايان ذکر است، تمرين آبي پوشان ساعت 17:30 به پايان رسيد.

رضا رجبي: تا به حال میان پرسپولیس و استقلال معاوضه بازیکن ندیده بودم

مشاور عالی امیر قلعه نویی گفت: در کل تاریخ فوتبال ایران ندیده بودم که پرسپولیس واستقلال با یکدیگر بازیکن معاوضه کنند.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: خط هافبک استقلال دارای ترافیک بیشتری نسبت به خط حمله از نظر بازیکن است ودر باشگاه پرسپولیس عکس این قضیه وجود دارد یعنی آنها در خط حمله بازیکنان زیادی دارند ودر خط هافبک دچار ضعف هستند وهیچ اشکالی هم ندارد که این دوباشگاه بازیکنان خود را با هم معاوضه کنند واگر این اتفاق شکل گیرد برای اولین بار است که شاهد چنین رخدادی در طول تاریخ پرسپولیس واستقلال خواهیم بود.

وی تصریح کرد: فریدون زندی به دلیل بحث مالی از میان هافبک ها جدا شد وشایعاتی هم که مبنی بر جدایی رودریگر توزی شنیده می شود تا حدود نادرست است چرا که امیر قلعه نویی خواستار حضور او در استقلال است وبه تازگی در ترکیب تیم حل شده است ضمن اینکه فابیو جانواریونیز تا فردا 26 مهر به سایر بازیکنان استقلال اضافه می شود.

میرشاد ماجدی: ساموئل تا نیم فصل می ماند/جانواریو را جریمه نمی کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ساموئل قرار است که حداقل تا نیم فصل در میان آبی پوشان پایتخت باقی می ماند.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: ساموئل را تا نیم فصل نگه می داریم وبرای فابیو جانواریو هم جریمه ای را در نظر نگرفته ایم چرا که من معتقدم این بازیکن امشب 25مهر یافردا 26مهر به سایر آبی پوشان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد ساموئل از استقلال برود این دیگر نیاز به تصمیم مدیر عامل وکادر فنی دارد که در ازای او بازیکن بگیرند ویا اینکه از وجه نقدی را در ازای او دریافت کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار