با توجه به رويکردهاي نوين در صنعت نفت در راستاي ارتقاي بهره وري سازماني لازم است در جهت عمل به تعهد خويش با استفاده از حداکثر توان تخصصي در حوزه HSE، حمايت هاي مديران ارشد، تامين منابع مالي و انساني لازم صورت گيرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در پيام وزير نفت آمده است: صنعت نفت به پشتوانه مردان غيور و غيرت مند راه خويش را در گذرگاه تاريخي يکصده اخير ايرانيان باز نموده و با پشتوانه مردان فرهيخته همواره به بسط و توسعه روزافزون خود پرداخته است.

آناني که طلاي سياه را از دل خاک سرزمين مان با سعي و تلاش فراوان خارج و آن را در گستره ايران زمين جابجا نموده، برخي به فرآورش و پالايش آن پرداخته و برخي ديگر سعي نموده اند با تحقيق و پژوهش بر ارزش آن بيافزايند و عده اي نيز به فراهم نمودن محيطي امن و سالم پرداخته تا با عزم آنان و همت ايشان شاهد حرکتي چالاک و پيشرو در اين صنعت باشيم.

همچنين آگاهي از نقش نيروي انساني، تعهد و تخصص مؤسسين صنعت که اکنون نيز براي توسعه و نگهداري آن کوشش مي کنند و سعايت دشمنان بر ايجاد خلل در فرآيند توسعه و تهديد سرمايه هاي صنعت وظيفه سنگين تر از قبل را برعهده ما گذاشته است.

هم اکنون که در سالروز ملي ايمني و آتش نشاني قرار داريم با توجه به رويکردهاي نوين صنعت نفت در راستاي ارتقاي بهره وري سازماني که به استقرار و توسعه نظام مديريت بهداشت، ايمني و محيط زيست لازم است در جهت عمل به تعهد خويش با استفاده از توان تخصصي فعال در حوزه HSE، حمايت هاي مديران ارشد، تأمين منابع مالي و انساني لازم، مشارکت تمامي همکاران صنعت نفت با استفاده از راهکارهاي ذيل و اوامر مقام معظم رهبري در سال 91، حمايت از کار و سرمايه ايراني لبيک گفته و در راستاي اقتدار و سربلندي ايران زمين گام برداريم.

وي شناسايي روزآمد خطرات، ارزيابي و مديريت موثر ريسک ناشي از فرآيندها و فعاليت ها در چارچوب نظام مديريت HSE، طرح ريزي و اقدامات کنترلي و پيش گيرانه به منظور حذف، کاهش و کنترل ريسک ها، پايش مستمر نظام مديريت HSE با استفاده از شاخص هاي پيشرو و تاخيري،‌ بازنگري موثر HSE- MS با اطلاعات حاصل از شاخص ها و مميزي نظام مديريت HSE و تبيين راهکارهاي آموزش موثر کارکنان و حمايت از تحقيقات و فناوري هاي نوين در حوزه HSE- MS را از جمله راهکارهاي اصلي توسعه صنعت در حوزه ايمني و آتش نشاني برشمرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار