به زودی دو بازیکن اسپانیائی برای تقویت تیم به ثامن می آیند.

قاسم شعبانی پور سرمربی تیم هندبال ثامن الحج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به حضور ما در جام باشگاه های آسیا که آبان سال جاری در قطر برگزار خواهد و همچنین رویاروئی قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر دو بازیکن اسپانیائی در چند روز آینده به تیم اضافه خواهند شد.

وی تصریح کرد: میلوس پیسچ و پاوان لوپژ بازیکنانی هستند که از تیم های لیگ برتر باشگاه های اسپانیا به کشور مان می آیند.

شعبان پور اضافه کرد: رافائل کاسترلو مسئول کمیته فنی فدراسیون هندبال اسپانیا نیز از روز دوشنبه 24 مهر با تیم همکاری می کند.

وی در ادامه گفت: وی که 43ساله است از بازیکنان خوب 2006 بوده است و در کار مربیگری و آنالیز به ما کمک می کند.

شعبان پور گفت: مسابقات جام باشگاه های آسیا از کیفیت بالایی برخوردارند و تیم های عربی با جذب بازیکان خارجی با قدرت ظاهر می شوند ما نیز برای حضور ی قدرتمند در این رقابتها اقدام به این کار می کنیم و با توجه به اینکه تنها نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال جاری هستیم باید سعی کنیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

وی اضافه کرد: در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف نیروی زمینی خواهیم رفت و تلاش مان این است امتیاز لازم این بازی را کسب کنیم.

شعبان پور اشاره کرد: این تیم دو بازی اخیر خود را واگذار کرده است و بهترین فرصت است که سومین شکست را به آنها تحمیل کنیم.

وی در خصوص دیدار جنجال برانگیز با مس کرمان گفت: در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در روز جمعه 21 مهر به مصاف مس کرمان رفتیم که به خاطر برخی مسائل و مشکلات ایجاد شده دیدار نیمه کاره ماند.

شعبان پور گفت: نیمه اول این دیدار را بدون مشکل خاصی انجام دادیم و اوایل نیمه دوم 2 بازیکن ما از تیم اخراج شد و شرایط بازی عوض شد در ادامه این دیدار یکی از بازیکنان مس به طرف تماشاچیان رفت و به تحریک آنها پرداخت.

وی عنوان کرد: در این بازی نیروهای انتظامی نیز حضور داشتند و درگیری خاصی به وجود نیامد و بعد از ختم قائله داور دیدار از حریف خواستند که به ادامه بازی بپردازند که آنها خودداری کردند.

شعبان پور یادآور شد: روز دوشنبه 1 آبان کمیته انضباطی در فدراسیون جلسه تشکیل خواهد داد و به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و انتظار ما از فدراسیون این است که فرد خاطی با جدیت تمام برخورد کند.

وی تأکید کرد: وجود چنین صحنه هایی در هندبال شایسته نیست و لازم است که مسئولین امر این موضوع را فرهنگ سازی کنند تا در آینده شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

شعبانی پور گفت: در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر نائب قهرمان شدیم و امسال سعی می کنیم جایگاه بهتری را با کوشش و تلاش مضاعف بازیکنان کسب کنیم.

وی گفت: هم اکنون در رده سوم جدول لیگ برتر قرار داریم و هنوز نتیجه بازی با مس هم مشخص نیست باید منتظر بمانیم و ببینیم که نتیجه چه می شود.

شعبان پور اظهار داشت: در هفته نخست مسابقات لیگ برتر به مصاف شهرداری تبریز رفتیم و با 4-3 اختلاف این تیم را شکست دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رقابت های لیگ فشرده و حساس است برای کسب امتیازات لازم و ایستادن در جایگاه مناسب باید با هوشیاری تمام مقابل حریفان بایستیم و امتیازات لازم را کسب نمائیم./اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار