دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري گفت: پيشنهاد من براي حل مشکلات اقتصادي اين است که رئيس جمهور و وزراي اقتصادي شخصاً تصميم نگيرند و اين مهم را در شور بگذارد.

حبيب‌الله عسگراولادي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه مشکلات به وجود آمده اقتصادي مسئله بسيار پيچيده‌اي است، اظهار داشت: اين خوش‌بيني است که فکر کنيم مسائل ارزي با يک جمله کوتاه قابل اصلاح است؛ رئيس‌جمهور، دولت، مجلس، شوراي نگهبان، قوه قضائيه، مجمع تشخيص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبري و همچنين مراجع عظام تقليد از جانب مقام معظم رهبري در تلاش هستند تا اين مشکلات را حل کنند.

وي افزود: روش همکاري مجلس و دولت و روساي قوا، شوراي نگهبان، قوه قضائيه و مجمع تشخيص مصلحت نظام را خوب مي‌دانم و انشا الله هرچه مخلصانه‌تر باشد سبب خير و برکت بيشتر خواهد شد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به اين سوال که پيشنهاد شما براي کمک به اين اوضاع چيست، تصريح کرد: پيشنهاد من اين است که رئيس جمهور و وزراي اقتصادي شخصاً تصميم نگيرند و اين مهم را در شور بگذارد، همانگونه که مقام معظم رهبري در خراسان شمالي فرمودند طوري نباشد که هر قوه‌اي همه کارهاي خوب را به خود نسبت دهد و هرچه کار ضعيف است از خود فرافکني کند، لذا همه قوا بايد دلسوزانه گرد يکديگر جمع شوند.
 
عسگر اولادي با بيان اينکه مسئولان قوا نبايد به تنهايي تصميم بگيرند، گفت: در شرايط جهاني، موضوع اقتصادي بسيار پيچيده‌ است و اين ساده نيست که يک نفر اعم از رئيس جمهور، وزير اقتصاد يا رئيس بانک مرکزي در يک اتاق در بسته بنشيند و تصميم بگيرد، بلکه بايد کارها با تبادل نظر صورت گيرد.
 
دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري خاطر نشان کرد: تلاش براي حل اين مشکلات،‌ کاملاً در حال انجام است و اين‌طور نيست که رها شده باشد، اما حل مشکلات اقتصادي، ارز و طلا مسئله ساده‌اي نيست لذا بايد همه با هم همدلي کنيم و از خداوند متعال و حضرت وليعصر(عج) با توسل مدد بخواهيم تا انشا الله اين مشکلات حل شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: عسگراولادی ، اقتصاد ، ارز ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار