عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: ايجاد فضاي انتخاباتي از هم اکنون در کشور ذهن مردم و جريان‌هاي سياسي را از مسائل اصلي منحرف مي‌کند که اين به نفع کشور نيست.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه انتخابات نزديک نيست ولي برخي از همين حالا وارد اين عرصه مي‌شوند که اين مسئله را تاييد نمي‌کنيم زيرا هر چيزي بايد در جاي خود و وقت خود انجام شود، گفت: افرادي که داراي مسئوليت و موقعيت اجتماعي هستند اگر بخواهند از مقام و جايگاه خود در انتخابات استفاده کنند، داراي اشکال شرعي قانوني است.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: ورود زودهنگام به عرصه تبليغات انتخاباتي موجب نابرابري ميان نامزدها مي‌شود.

وي با بيان اينکه ورود زود هنگام به فضاي انتخابات موجب درگير شدن ذهن و وقت مردم خواهد شد، اظهار داشت: ايجاد فضاي انتخاباتي از هم اکنون، ذهن مردم و جريان‌هاي سياسي را از مسائل اصلي منحرف مي‌کند که به نفع کشور نيست.

ترقي اظهار داشت: جناح‌هاي مختلف به دنبال تقويت پايگاه اجتماعي خود هستند و اگر اين گروه‌ها با ورود زودهنگام به انتخابات  به فکر جلب افکار عمومي باشند،  ممکن است به انسجام ملي ضربه بزند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: اگر از هم اکنون که تا انتخابات آتي حدود 8 ماه باقي مانده رقابت‌هاب انتخاباتي شکل بگيرد به نوعي موجب ايجاد تنش سياسي در کشور مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار