يك كارشناس سياست خارجي گفت: کشورهای غربی نباید آزموده را مجدد بیازمایند، چرا كه تحریم‌ها ایران را از حرکت در مسیر پیشرفت، توسعه و تلاش برای دست یابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای منصرف نخواهد كرد.

امير محمدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحريم‌هاي بي‌نتيجه اروپا عليه كشورمان اظهار داشت: اتحادیه اروپا می‌خواهد شانس خود را در تحریم كردن گاز به كشورمان تجربه کند، اما این رويكرد آنها نمی‌تواند اراده جمهوري اسلامي ايران را برای تعلیق غنی سازی اورانیوم تحت تاثیر قرار دهد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه اروپا خوب می‌داند که ایران از حق مشروع خود در غنی سازی اروانیوم برای اهداف صلح آمیز عقب نشینی نخواهد كرد، افزود: هدف غرب از اعمال فشارها و تحریم‌ها عليه كشورمان نوعي جوسازي‌ و غوغا‌سالاري‌ بوده تا جمهوري اسلامي ايران  را از حضور در پاي ميز مذاکره عقب بنشانند در حالي که كشورمان زمين را به نفع غرب خالي نخواهد کرد.

محمدي با اشاره به اشتباه بودن تحريم‌هاي كشورهاي غربي عليه ايران تصريح كرد: فشارهای كشورهاي غربي اقدامی اشتباه بوده، چرا كه این اقدامات، غیر منطقی، غیر اصولی و غیر انسانی است و لذا غرب بايد در سياست‌هاي غلط خود تجديد نظر كند.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: کشورهای غربی نباید آزموده را مجدد بیازمایند، چرا كه تحریم‌ها ایران را از حرکت در مسیر پیشرفت، توسعه و تلاش برای دست‌یابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای منصرف نخواهد كرد.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: غرب ، ایران ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار