معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان رفاه و خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: با راه اندازی سامانه جامع گزارش گیری مددجویان شهر تهران سوابق مددجویان یکپارچه سازی می شود.

مهری حاتمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سامانه جامع گزارش گیری کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز را مورد ارزیابی قرار می دهد.
وی با اشاره به اینکه یکپارچه سازی سوابق مددجویان به ویژه بی خانمان ها و متکدیان از دیگر اهداف تشکیل بانک الکترونیکی اطلاعاتی است تصریح کرد: برنامه ریزی دقیق تر در راستای انجام خدمات شهر بخش آسیب دیدگان اجتماعی نیز از این طریق انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: فراهم سازی بسته تعامل با شهروندان و سازمان های مختلف با بهره گیری صحیح تراز منابع انسانی مدیریت گردش کار، امکان درخواست و دریافت سرویس های مختلف، افزایش قدرت کنترل و مدیریت به مددجویان و ارائه گزارش های مالی اداری و عملیاتی از مزایای مهم تشکیل بانک الکترونیکی اطلاعات است.
وی افزود: از اهداف مهم سامانه جامع گزارش گیری مددجویان، سامانه الکترونیکی شناسایی، جمع آوری و ساماندهی مددجویان و آسیب دیدگاه های اجتماعی را به روز شدن آمار مددجویان در مراکز مختلف این سازمان است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار