مهم ترین عناوین خبری "گروه ورزشی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: انتقال بازیهای خانگی سایپا از کرج به تهران ، شانس مجدد برای تکرار میزبانی ایران داریم ، کامرانی: نامه کتبی دادند که به داور اعتراض نکنید! و... است.

مهمترین عناوین گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

استقلال صفر - تراکتورسازي 2 ؛
شکست سنگين آبي پوشان در تبريز
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/29/446755_196.jpg
ديدار تيم هاي استقلال و تراکتورسازي با نتيجه 2 بر صفر به سود تراکتورسازي به پايان رسيد.

کامرانی: نامه کتبی دادند که به داور اعتراض نکنید!
 کاپیتان تیم بسکتبال مهرام فاش کرد که یک روز قبل از بازی با الریاضی طی نامه ای به بازیکنانی مثل وی و صمد نیکخواه هشدار داده بودند که هر گونه اعتراض به داوری برخورد جدی به همراه دارد.

دنیا مالی: عباسی تاوان سنگینی خواهد داد!/حساب هاي شخصي ام را نيز مسدود کرده اند! رییس سابق فدراسیون قایقرانی گفت: بدون اطلاعام حکم غیابی صادر کردند که از طریق وکیلم پیگیری می کنم.

شانس مجدد برای تکرار میزبانی ایران داریم
 دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقات جام باشگاههای آسیا با اعلام درخواست فدراسیون دوچرخه سواری ایران به هیئت رییسه آسیایی صورت گرفت.

انتقال بازیهای خانگی سایپا از کرج به تهران

 طی تصمیم سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر والیبال امسال بازیهای خانگی تیم سایپا در تهران برگزار می شود.

مثل بارسلونا در لیگ اسپانیا هستیم/توجیهات برخی مربیان خارج از فضای حرفه ای گری است سرمربی تیم والیبال کاله آمل در واکنش به صحبت های برخی مربیان در خصوص حضور ملی پوشان دراین تیم گفت: به هیچ عنوان این صحبت ها ومصاحبه ها از سوی سرمربیان تیمها را نمی پسندم این امر غیر حرفه ای است.

نخستین نایب قهرمانی تاریخ ژیمناستیک ایران
ژیمناستیک کارهای کشورمان توانستند برای نخستین بار در سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیرند

صحبت های ابراهیموویچ سو تعبیر شده است
سرمربی تیم فوتبال پاریس ژرمن معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ تمایلی برای بازگشت به میلان نداشته و برای روزهایی که در این تیم گذرانده احساس دلتنگی نمی‌کند.

نماینده کشورمان دچار سانحه شد
 در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا یکی از نمایندگان کشورمان دچار سانحه شد.

کاپلو: میلان برای خروج از بحران فقط به جرأت نیاز دارد
فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه معتقد است که ماسیمو آلگری سرمربی تیم آث میلان یکی از بهترین مربیان حاضر در فوتبال ایتالیا بوده و در صورت فراهم شدن فرصت می تواند به نتایج بسیار خوبی دست یابد.

مانوئل: تا من هستم کریمی بر نمی گردد!


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/29/447053_676.jpg

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: صحبت هايم در مورد کريمي تغييري نکرده است، تا من هستم کریمی برنمی گردد.

برهانی، بدلیل بی انضباطی نیمکت نشین شد
آرش برهانی مهاجم تیم استقلال در بازی با تراکتورسازی از دور نیمکت این تیم را همراهی کرد این بازیکن که بدلیل عدم انجام تمرینات منظم و بی انضباطی از ترکیب خارج شد.

شانس مجدد برای تکرار میزبانی ایران داریم

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقات جام باشگاههای آسیا با اعلام درخواست فدراسیون دوچرخه سواری ایران به هیئت رییسه آسیایی صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار