محسن محرابي کارشناس مسائل اقتصادي در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: در بحث توليد بايد به مقوله برندسازي و ايجاد يک برند جهت شناسايي يک کالا و محصول به بازارهاي مصرفي توجه ويژه شود.
وي گفت: در زمينه هاي صادرات و عرضه محصولات در بازارهاي جهاني برندسازي يکي از روش ها و راه هاي اين امر است زيرا اکثر مصرف کنندگان و بازارهاي مصرفي تمايل به استفاده از کالاها و محصولات برند را دارند.
اين کارشناس اقتصادي در مورد نحوه برندسازي و شناساندن برند توضيح داد و گفت: استفاده از فن آوري هاي جديد در توليد، خلاقيت در محصول و کيفيت جزء اولين و اساسي ترين ارکان برند است.
محرابي در پايان گفت: وجود شبکه هاي گسترده توزيعي، تبليغات محيطي و مجازي و استفاده از شيوه هاي نوين ارايه خدمات جزء ملزومات و روش هاي معرفي برند در سطح بازار است./س