عضو شوراي مرکزي حزي موتلفه اسلامي گفت: انقلاب اسلامي نقطه ضعفي ندارد و رهبري شايسته امام خميني(ره)، بکارگيري آموزه‌هاي دين اسلام و حرکت ملت جوان و ترقي‌خواه موجب شد تا انقلاب اسلامي به پيروزي دست يابد.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سنگين بودن وظايف مسئولين در دهه پيشرفت و عدالت، گفت: حرکت به سمت پيشرفت و عدالت و تحقق اين سياست راهبردي به تلاش همه دستگاه‌ها و عزم ملي نياز دارد.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: خداوند خوبي‌ها را آفريده و انسان هم بايد براي شکوفايي اين خوبي‌ها و زيبايي‌ها در وجود خود تلاش کند و هيچ چيزي بدون سعي و تلاش به دست نمي‌آيد.

وي با اشاره به اينکه اراده و عزم ملت ايران جبهه استکبار را به عقب راند و در حال حاضر هم همين اراده مي‌تواند گفتمان دهه پيشرفت و عدالت را محقق کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامي نقطه ضعفي ندارد و رهبري شايسته امام خميني(ره)، بکارگيري آموزه‌هاي دين اسلام و حرکت ملت جوان و ترقي‌خواه موجب شد تا انقلاب اسلامي به پيروزي دست يابد.

حجت‌الاسلام شجوني تصريح کرد: در برهه کنوني هوشياري مردم نسبت به گذشته دو چندان شده و در هر مقطعي که نظام به ايستادگي آنان نياز داشت، آگاهانه در صحنه حضور داشتند.

وي با بيان اينکه استکبار در دوران طاغوت در امور ملت ايران دخالت‌هاي آشکاري داشت، اظهار داشت: تحريم‌ها نشان دهنده عصبانيت جبهه استکبار از حرکت ملت ايران به سمت گفتمان انقلاب اسلامي است و در حال حاضر بايد مسئولان، توجه خود را به اجراي گفتمان دهه پيشرفت و عدالت منعکس کنند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد:‌ اقتصاد مقاومتي که رهبري معظم انقلاب بر آن تاکيد دارند، مي تواند نقشه راه مسئولان در اين زمينه باشد و عملياتي کردن آن به عبور از پيچ و خم‌ها منجر مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دهه ، پیشرفت ، عدالت ، مسئولین ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار