عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: مقام معظم رهبري براي هر دردي درماني را تجويز مي‌کنند و براي مقابله با تهديدات دشمنان هم امسال اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخلي را مطرح فرمودند.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ميزان موفقيت دستگاه‌هاي مختلف جهت تحقق سال توليد داخلي و حمايت از کار و سرمايه ايراني، گفت: مقام معظم رهبري شعار سال را براساس نيازها و ضروت‌هاي کشور انتخاب مي‌کنند.
 
عضو جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: تحقق و برنامه‌ريزي شعار سال مسئوليت سنگين مردم و مسئولان مختلف است.
 
وي افزود: حمايت از توليدات داخلي و سپس اقتصاد مقاومتي را رهبر معظم انقلاب براي مقابله با نقشه‌هاي شوم دشمنان مطرح کردند و دستگاه‌هاي مختلف بايد در فرصت باقي مانده فعاليت و تلاش بيشتري را در جهت اين راهبرد مهم داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام شجوني با بيان اين مطلب که بايد کيفيت کالاهاي داخلي را بالا ببريم، گفت: سرمايه‌گذاران داخلي بايد پول و ثروت خود را به داخل کشور بياورند و با سرمايه‌گذاري در داخل به ايجاد اشتغال کمک کنند.
 
وي تاکيد کرد: مقام معظم رهبري براي هر دردي درماني را تجويز مي‌کنند و براي مقابله با تهديدات دشمنان هم امسال اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخلي را مطرح فرمودند.
 
عضو جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان کرد: فرهيخگان، نمايندگان مجلس و دولت بايد براي حل مشکلات براي تحقق حمايت از کار و سرمايه ايراني چاره انديشي کنند.
 
انتهاي پيام/

پ2
برچسب ها: تولید ، ملی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار