البته بسیاری از مردم محلی معتقد هستند که اعضای این کلیسا بیشتر به دنبال جلب توجه در سطح منطقه و کشور آمریکا هستند و وزنه آنچنانی در رقابتهای انتخاباتی اخیر آمریکا به حساب نمی آیند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کمتر از یک ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و رقابت میت رامنی و باراک اوباما برای رفتن به کاخ سفید در اوج خود قرار دارد. در بحبوحه این تحولات، یک کلیسا در ایالت تگزاس آمریکا باراک اوباما  رییس جمهور فعلی این کشور را مسلمان و کمونیست خوانده و از مردم آمریکا خواسته تا به او رای ندهند!

به نظر می رسد این کلیسا حتی کوچکترین شناختی از مفهوم دین اسلام و مبانی کمونیست نداشته و تنها خواسته است اقدامی به نفع رامنی انجام دهد.

اعضای این کلیسای در منطقه "لیکی" در ایالت تگزاس آمریکا، که خود را "راست گرا" می خوانند در یک اقدام تبلیغی اعلامیه بزرگی را در جلوی کلیسای خود نصب کرده اند که بر روی آن نوشته شده است : "به یک مورمون رای دهید و نه یک مسلمان! به یک کاپیتالیست رای دهید و نه یک کمونیست!"

"مورمون" شاخه ای از مسیحیت است که در سالهای دهه 20 از قرن نوزدهم میلادی در آمریکا تشکیل شده است و میت رامنی نامزد فعلی حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا نیز از جمله پیروان این فرقه است.



البته بسیاری از مردم محلی معتقد هستند که اعضای این کلیسا بیشتر به دنبال جلب توجه در سطح منطقه و کشور آمریکا هستند و وزنه آنچنانی در رقابتهای انتخاباتی اخیر آمریکا به حساب نمی آیند.

مسئله مذهب رییس جمهور آمریکا در سالهای اخیر بارها در رسانه های این کشور و عمدتا توسط مخالفان وی به عنوان بهانه ای برای حمله به وی استفاده شده است. نام میانی اوباما " حسین " است که به طور کامل " باراک حسین اوباما " بوده و این مسئله باعث شده است تا بعضی در آمریکا وی را یک مسلمان بدانند.

البته خود اوباما خود را مسیحی و پیرو کلیسای " مسیح متحد " در شهر شیکاگوی آمریکا معرفی کرده است. البته نکته جالب تر در مورد این مسئله این است که بر اساس نظرسنجی که نتایج آن در ماه جولای سال جاری منتشر شده است 17 درصد آمریکایی ها تصور می کنند که اوباما مسلمان است و 49 درصد از مردم آمریکا تاکید می کنند که رییس جمهور کشورشان مسیحی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار