بر اثر تيراندازي نزديك يك مركز تجاري در حومه ميلواكي در ايالت ويسكانسين در شمال آمريكا دست‌كم هفت نفر زخمي شدند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هنوز جنایت سینمای کلرادو و کشته شدن بیش از 10 نفر از مردم آمریکا در ذهن مردم این کشور به روشنی نقش بسته و طی روزهای بعد از این حادثه تلخ نیز چندین نفر با پیروی از قاتل موقرمز تلاش داشتند دست به قتل عام بزنند.

مردادماه ایام بسیار وحشتناکی برای مردم آمریکا بود و به جز اتفاقات بالا، رخدادی تلخ دیگر در جامعه سراپا مسلح آمریکا رخ داد و در تیراندازی در میلواکی آمریکا دهها نفر زخمی و 7 نفر کشته شدند.

این تیراندازی در یک معبد سیک ها در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین رخ داد و حدود 30 نفر هدف گلوله قرار گرفتند.

ساعتی پیش نیز بسياري از شبكه‌هاي تلويزيوني آمريكا اعلام كردند بر اثر تيراندازي نزديك يك مركز عمومی در حومه ميلواكي در ايالت ويسكانسين در شمال آمريكا دست‌كم هفت نفر زخمي شدند.

اين تيراندازي نزديك يك موسسه زيبايي در يك مركز تجاري در ميلواكي صورت گرفت و اورژانس اعلام کرده که چهار تن از زخمي‌ها جراحات سطحي برداشتند و سه تن ديگر نيز به بيمارستان منتقل شدند كه هنوز وضع جسمي آنها مشخص نيست.

منابع محلی افزودند که پليس به دنبال يك مظنون سياهپوست آمريكايي است.

شبكه‌هاي تلويزيوني از حضور چشمگير خودروهاي امدادي در اين منطقه و همچنين تعطيلي بسياري از مغازه‌ها خبر مي‌دهند.







یکی از ساکنان منطقه به نشریه محلی ˈ میلووکی جورنال سنتینل ˈ گفته است: زنی پس از این تیراندازی از ساختمانی بیرون پرید و جیغ زنان پا به فرار گذاشت ولی یک مرد تنومند سیاهپوست که اسلحه ای در دست داشت، به تعقیب وی پرداخت.

* ویسکانسن کجاست؟

ویسکانسین ایالتی است در شمال آمریکا، پایتخت آن مدیسون و شهر مهم آن میلواکی است. ایالت ویسکانسین ملقب به «سرزمین لبنیات آمریکا» است و در تولید پنیر شهرت فراوان دارد. علاوه بر تولید پنیر، این ایالت به تولید مشروبات الکلی مشهور است و به همین خاطر جرم و جنایت ناشی از مصرف مشروبات در آن، قابل توجه است.

به نظر می رسد این اقدام، تنها چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریکا، یک ضربه بزرگ به تبلیغات اوباما برای امن نشان دادن جامعه آمریکاست.



















پلیس می گوید تیرانداز مردی 45 ساله و سیاه پوست است که با ژاکت خاکستری، شلوار جین آبی و یک کوله پشتی دیده شده و یک ماشین مزدا نیز داشته است اما موفق به دستگیری او نشده اند. پلیس امریکا از همه مردم خواسته است به محض رویت وی، به واحدهای گشتی اطلاع دهند.



بنا بر اطلاعیه پلیس، این فرد به نام "اف. هاگتون" حدود 110 کیلو وزن داشته و مسلح است.

شبكه‌هاي تلويزيوني آمريكا ساعتی پس از این جنایت اعلام كردند بر اثر این تيراندازي سه نفر كشته و چهار نفر زخمي شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار