عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت‌: متاسفانه با طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي برخورد سياسي شده و مورد اهمال كاري قرار گرفته است.

زهره طبيب‌زاده نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخي اظهارات مبني بر احتمال منتفي‌شدن طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: يکي از مهمترين وظايف نمايندگان ملت صيانت از حقوق مردم بوده و لذا در همين راستا با جديت به پيگيري بحث تحقيق و تفحص از اين دانشگاه آزاد خواهيم پرداخت.

وي در ادامه افزود: اظهارات برخي از نمايندگان مبني بر احتمال خروج اين طرح از دستور كار، اظهار نظر شخصي بوده و مانعي در برابر نظر اکثريت امضاکنندگان اين طرح بوجود نخواهد آورد.

عضو کميسيون آموزش مجلس با مثبت‌خواندن اين طرح تصريح کرد:‌ اگر دستاورد اين تحقيق و تفحص رفع اتهام از مسئولين دانشگاه آزاد شود كه امر مسرت‌بخشي خواهد بود و در مقابل چنانچه حاصل تحقيقات به کشف تخلفات و احراز آنها منجر شود نيز پيگيري‌هاي عادلانه‌اي صورت گرفته و آثار مثبتي بر جاي خواهد گذاشت.

طيب‌زاده ادامه داد: متاسفانه طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد با برخوردهاي سياسي مواجه شده است چرا كه اين طرح بيش از يک ماه پيش تنظيم و با تاخير به کميسيون آموزش و تحقيقات منتقل شده است.

نماينده مردم تهران در پايان در تشريح محورهاي اين تحقيق و تفحص افزود: بيش از 10 محور براي تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد مطرح شده که بحث مسائل مالي تنها يکي از موارد آن به شمار مي‌رود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، تحقیق ، تفحص ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار