ویلیان اعتراف کرد، دوست دارد فوتبال در لیگ برتر را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، در آستانه دیدار اروپایی چلسی و شاختار دونستک، ستاره تیم روسیه ای در اظهار نظری غیر حرفه ای اعلام کرده دوست دارد به چلسی بپیوندد.

وی در این ارتباط گفت: من در تابستان 2 پیشنهاد داشتم، یکی از چلسی و دیگری از تاتنهام. اما برای من انتخاب بین دو تیم بسیار سخت است و نتوانستم تصمیم بگیرم.


آندره ویلاش بوآش سرمربی تاتنهام در تابستان مبلغ 1607 میلیون پوند را برای خرید این ستاره پیشنهاد داد که با موافقت او همراه شد.

ویلیان در این ارتباط گفت: تاتنهام تیم بزرگی است و هدایت آن را مربی بسیار خوبی برعهده دارد. بوآش می خواست مرا به چلسی بیاورد و حالا نیز تلاش کرده مرا با تیم جدیدش همراه کند.

او همیشه برای من پیام می گذارد و ما دوست های خوبی برای یکدیگر شده ایم. اما خوب چلسی، چلسی است دیگر! آنها قهرمانان اروپا هستند، تیمی بزرگ با بازیکنان فوق العاده و عالی کمتر کسی می تواند پیشنهاد آنها را رد کند.

وی همچنین افزود: من دوست دارم هردوی این باشگاهها بازی کنم. اما باید بگویم قلبم به شاختار تعلق دارد و تمام تلاشم را می کنم تا در دیدار امشب پیروز میدان شود./با

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار