یک نماینده متقاضی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: استیضاح‌کنندگان ‌بنا بر بیانات اخیر رهبری، تدبیر لاریجانی و شرایط جاری کشور از این استیضاح صرف‌نظر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، رحیم زارع در نشست علني امروز (چهارشنبه 3آبانماه)  با استناد به تبصره یک ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت:‌ بخشی از مسائلی که مربوط به طرح استیضاح خلیلیان است را پذیرفتیم اما لازم است جهت تنویر افکار عمومی،‌ مطالبی را بیان کنم.

وی افزود: استیضاح‌کنندگان محورهاي 36گانه طرح استيضاح خليليان را بر اساس نارضایتی‌های اعلام شده از سوی تولیدکنندگان، کشاورزان و مردم ‌با بیش از هزار صفحه مستنداتر تدوین کردند و برخلاف آمارهای وزیر جهاد کشاورزی باید گفت تولید محصولات کشاورزی به شدت کاهش یافته است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: این‌که گفته می‌شود میزان تولیدات‌مان به دلیل تحریم‌ها کاهش یافته است ظلمی آشکار است چراکه جهاد کشاورزی برنامه جدی برای ساماندهی بخش کشاورزی ندارد و باید با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی با تامین امنیت غذایی، امنیت ملی را تامین کند.

وی تاکید کرد:‌ به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که کشوری با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان خدادادی چند میلیارد تومان را صرف خرید علوفه کند و بی‌تدبیری‌ و بی‌برنامگی‌ موجب هدررفت سرمایه‌های بخش کشاورزی و تحمیل زیان مضاعف بر اقتصاد شود.

نماینده مردم آباده گفت: به خلیلیان متذکر می‌شوم برای رفع نگرانی‌های نمایندگان تلاش کند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار