ريزش و رويش بين طراحان سوال از رئيس‌جمهور، واکنش نمایندگان به بازدید رئیس جمهور از زندان اوین، کاندیداهایی که با قانون جدید به پاستور نمی رسند، ضرورت کاهش استفاده از فرآورده‌هاي نفتي را در بودجه 92، خارج شدن انحصار توليد اسکادا از دست آمريکا و تاثیر مذاکرات ایران و 1+5 بر انتخابات آمریکا از جمله مهمترین عنوانین خبری روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) به اين شرح است:

مصري خبر داد: ريزش و رويش بين طراحان سوال از رئيس‌جمهور

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: در حال حاضر تعدادي از امضا‌كنندگان طرح سوال از رئيس‌جمهور امضاي خود را پس گرفته‌اند اما تعدادي ديگر از نمايندگان به تعداد طراحان سوال از رئيس‌جمهور اضافه شده‌اند.


در شرايط فعلي بازديد از زندان ضروري است؟

رئيس مجمع نمايندگان استان كرمانشاه با انتقاد از محقق نشدن وعده‌هاي دولت در حوزه‌هاي مختلف گفت: آيا در شرايط فعلي، بازديد از زندان اوين ضروري است؟ آقاي احمدي نژاد! دست از اين كارها بكشيد.


احمدي نژاد براي ديدار با فائزه و مهدي هاشمي به زندان اوين مي‌رود

نماينده مردم اروميه در جلسه علني امروز طي تذكر شفاهي به هيئت رئيسه اظهار داشت: رئيس قوه قضاييه نامه‌اي محرمانه به رئيس دستگاه اجرايي نوشته اما احمدي نژاد آن را منتشر كرده است، چرا بايد جواب نامه‌اي كه محرمانه بود غيرمحرمانه داده شود.
منتخب مردم اروميه به نامه احمدي نژاد مبني بر درخواست بازديد از زندان اوين اشاره كرد و گفت: رئيس جمهور مي‌خواهد براي ديدار با فائزه و مهدي هاشمي از زندان اوين بازديد كند.


در نشست فراكسيون اصولگرايان با رئيس‌جمهور چه گذشت؟


عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس بررسي مسائل و مشكلات كشور در شرايط فعلي و ارائه راهكارهايي براي تعامل بيشتر دولت و مجلس را از جمله موارد مطرح شده در نشست مشترك اين فراكسيون با رئيس جمهور عنوان كرد.


تاكيد احمدي‌نژاد بر تنظيم بازار كالا و ارز و جلوگيري از فشار اقتصادي بر مردم

رييس‌جمهور در جلسه هيات وزيران بر ضرورت كنترل تمامي فرآيندهاي تنظيم بازار كالا و ارز تاكيد كرد و گفت: تيم اقتصادي در اين زمينه بايد به گونه‌اي اقدام كند تا برخي سوء استفاده‌كنندگان نتوانند فشارهاي اقتصادي را بر مردم تحميل كنند.


کدام کانديداهاي احتمالي با قانون جديد به پاستور نمي‌رسند؟

کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس برخي از مواد قانون انتخابات رياست‌جمهوري را اصلاح کرد که از جمله اين مواد مي توان به اصلاح شرط سني اشاره کرد.
در صورت تایید مصوبه این کمیسیون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی سن کاندیداهای ریاست جمهوری باید بین 45 تا 75 سال و حداقل تحصیلات آنان باید کارشناسی ارشد يا معدل حوزوی آن باشد.


روحاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجمع تشخيص دو سياست كلي توليد ملي و اقتصاد مقاومتي را تا پايان دولت دهم تصويب خواهد كرد

رئيس مركز استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:مجمع تشخيص سياست‌هاي كلي توليد ملي و اقتصاد مقاومتي تا پايان دولت دهم تصويب خواهد كرد.


پشت پرده حضور آقاي شهردار در انتخابات رياست جمهوري چه بود؟!

طي هفته‌هاي اخير برخي شائبه‌ها درباره حضور دکتر سقاييان‌نژاد،‌ شهردار اصفهان در ميان رسانه‌هاي اين استان مطرح شد که با واکنش‌هايي از سوي جامعه اسلامي مهندسين و البته شخص شهردار روبرو شد.


حجت‌الاسلام سالک در مصاحبه تفصيلي با باشگاه خبرنگاران:

جريان انحرافي مهم‌ترين نقطه ضعف دولت دهم است/ بعيد است جامعه روحانيت براي اين دوره مصداق معرفي کند

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: جامعه روحانيت مبارز در تمامي انتخابات نقش موثر خود را ايفا کرده است، به طور حتم در جريان انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري وظيفه‌اي که به عهده دارد را انجام خواهد داد، در حال حاضر نيز کارگروه اجرايي جامعه روحانيت مبارز مشغول بحث و مذاکره براي تعيين شاخص‌هاي مطمئنه از ناحيه مباني ارزشي است.


ابوترافي‌فرد:

بايد استفاده از فرآورده‌هاي نفتي را در بودجه 92 به حداقل برسانيم

نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي گفت: همگان بايد تلاش کنيم ميزان استفاده از فرآورده‌هاي نفتي و درآمد حاصله از آن را در بودجه 92 به حداقل برسانيم که در اين صورت مي‌توانيم در دهه بعد شاهد تحول بنيادي‌تر و وضعيت توسعه کشور باشيم.


سردار جلالي:

خارج شدن انحصار توليد اسکادا از دست آمريکا/ آموزش رشته جديد دفاع سايبري در دانشگاه پدافند غيرعامل

رئيس سازمان پدافند غيرعامل با اشاره به ساخت نرم‌افزار اسكاداي بومي گفت: سه شركت دانش بنيان داخلي نمونه‌هاي اسكادا را در داخل كشور توليد كرده‌اند و از آن استفاده مي‌شود.


آیا اوباما مذاکرات هسته‌ای را به نقطه صفر بر می‌گرداند؟

اگر جمله ای که باراک اوباما در مناظره تلویزیونی دوشنبه شب خود با میت رامنی درباره «شرط کافی معامله با ایران» به کار برد، موضع واقعی او باشد، در مذاکرات ایران و 1+5 درباره برنامه هسته‌ای یک بازگشت جدی به عقب رخ خواهد داد.

رئیس قوه قضاییه:
رئیس‌جمهور حق دخالت در سایر قوا و یا نظارت بر آنها را ندارد / به هيچ وجه بدون هماهنگي اجازه بازديد از زندان اوين داده نخواهد شد

رئيس دستگاه قضا با تاکيد بر اينکه مسائل ميان مسئولان و اختلاف سليقه‌ها و حتي «برخي مناقشه‌ها»، نبايد موجب تشويش اذهان گردد به نامه اخير رئيس‌جمهور اشاره کرد و گفت:‌ بزودي به صورت مستدل و حقوقي به موارد طرح شده در اين نامه پاسخ خواهم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار