رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برنامه های استراتژیک دانشگاه به سرعت در حال انجام است.

دکتر حسن ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های زیادی در دست اقدام داریم از جمله تحول نظام آموزشی، ما مبتکر طرح رفرم بودیم و در حقیقت این اصلاحات یکی از ضروریات بود که از 7 سال پیش شروع شد و اولین فارغ التحصیل ها را امروزه  پس از رفرم داریم.

وی افزود: الان داریم اشکالات رفرم را می گیریم و برای رشته ها و گروه های جدید داریم برنامه ریزی جدید می کنیم تا دانشگاه های دیگر از تجربیات ما بهره ببرند.

وی گفت: همچنین برای تربیت متخصص برنامه ریزی کرده ایم از خارج از کشور دانشجو بپذیریم.

دکتر ابوالقاسمی بیان داشت: در تمام اورژانس ها اصلاحاتی انجام داده ایم و پزشک مقیم در بسیاری از نقاط مستقر کرده ایم. برنامه این بود که بازسازی بیمارستان ها را به صورت بیمارستان های جایگزین شروع کنیم. خوشبختانه در سال گذشته مصوبه ماده 215 را توانستیم از مجلس بگیریم ولی به بدشانسی دریافت اعتبارات خوردیم که اگر گشایشی حاصل شود کار با پیمانکاران شروع می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بازسازی بیمارستان هایی که در طرح 215 نیستند بخش دیگری از کار آینده ماست و بیمه های مکمل هم اعلام همکاری کرده اند تا در زمینه خدمات رسانی به مردم در کارهای اساسی با ما همکاری کنند.

وی ادامه داد: در خصوص کلینیک های ویژه نیز روزانه 8000 بیمار در روز می دیدیم که اکنون این میزان به 11000 بیمار رسیده است. افراد تمام وقت خود را در کلنیک های ویژه  ترغیب کرده ایم برای انجام کار.

وی تاکیدکرد: اگر پزشک خانواده به سرعت و پرداختی ها درست انجام می شد خیلی از مردم برای دریافت خدمات به کلینیک های ویژه ما می آمدند و تحول خوبی بود در نظام خدمات رسانی، که امیدواریم این کار انجام شود./ح
برچسب ها: ویزیت ، کلینیک ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار