دانشگاه ها در زمینه تعرفه های در تنگنا هستند و با توجه به این که هزینه ها بالا می رود تعرفه اصلاح نمی شود.

به گزارش خبرنگارصنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل : ششمین کنگره بیماری های مجاری صفراوی و پانکراس امروز در بیمارستان آیت ا.. طالقانی برگزار شد.

دکتر ابوالقاسمي رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هم اکنون از لحاظ تربیت نیرو وضعیت خوبی در کشور و به ویژه در دانشگاه شهید بهشتی داریم به طوری که از دو هزار و 500نفر به جمع 12 هزار نفر نیرو در 199 رشته پیوسته اند.

وی در ادامه افزود: در گذشته در رشته های فوق تخصصی نیروها نادر بودند اما امروز کمتر با این مشکل مواجه ایم.

ابوالقاسمی خاطر نشان کرد: روند درمان بیماران باعث می شود بیماران از مکانی به مکانی دیگر دائم در رفت و آمد باشند که این موضوع در زندگی، خانواده و مخارج بیمار تاثیر گذار است و این در حالی است که نگاه ما به درمان بیماران باید کلی و اساسی باشد تا خدمات را یکجا در یافت کنند و این نیاز به کار گروهی دارد و در رضایت مندی بیمار هم موثر است.

وی با بیان این که دانشگاه ها در زمینه تعرفه ها در تنگنا هستند گفت: شورای عالی بیمه ها کی می خواهد از خواب بیدار شود زیرا هزینه ها بالا می رود و تعرفه ها اصلاح نمی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان تصریح کرد: اختلاف تعرفه های بخش خصوصی و دولتی با همین روند روز به روز بیشتر می شود و باید بیمه ها جدی تر به این  موضوع بپردازند و به مدیریت درمان اهمیت ویژه ای قائل شد./ع2
برچسب ها: تعرفه ، تخصص ، بیمه ، شورای عالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار