کلانتر 160خزانه:

ابهت پوشالي اشرار مست خزانه تهران شکسته شد

سرهنگ صالحي از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه تهران خبر داد.

 
 
به گزارش  گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس،سرهنگ احمد صالحي رييس کلانتري 160 خزانه دقايقي پيش در گفتگو با خبرنگار ما از دستگيري سه شرور محله خزانه تهران خبر داد و افزود:متهمان با تخريب اموال عمومي،شرارت،عربده کشي مستانه،نزاع دسته جمعي باعث رعب و وحشت در بين ساکنان محل شده بودند که با تلاش ماموران کلانتري 160خزانه با اجراي طرح مهار در عملياتي ضربتي شناسايي و دستگير شدند.
 
به گفته وي شامگاه سي ام مهرماه خبري تحت عنوان شرارت و عربده كشي در خيابان 18متري تختي،فلکه دوم منطقه خزانه تهران از طريق تماس تعدادي از شهروندان ساکن در محله مذکور با مرکز فوريت هاي پليسي 110فرماندهي انتظامي تهران بزرگ به کلانتري 160 خزانه مخابره شد و به دليل حساسيت موضوع به سرعت در دستور کار ماموران اين يگان قرار گرفت.
 
سرهنگ صالحي با اشاره به اينکه يكي از شاخص هاي طرح امنيت محله محور، شناسايي و دستگيري اراذل و اوباشي است که اقدام به شرارت مي نمايند و اين موضوع نيز مورد تاكيد سلسله مراتب فرماندهي است،تحقيقات ماموران در جهت شناسايي و دستگيري عاملان شرارت آغاز شد.
اين مقام انتظامي در پليس پايتخت ادامه داد:ماموران پس از حضور در محل به بررسي موضوع پرداختند، تحقيقات پليسي حکايت از آن داشت که سه جوان شرور با يک دستگاه خودرو پژو 206 ضمن تخريب اموال مردم باعث ايجاد رعب و وحشت در ميان اهالي محل شده اند که به دنبال اين موضوع ماموران به سرعت تحقيقات گسترده خود را براي شناسايي عاملات شرارت هاي اخير آغاز کردند.
 
وي با اشاره به اينکه در اطلاعاتي که از اهالي محل به دست آمد مشخص شد متهمان سه جوان شرور هستند که با استفاده از يک دستگاه خودرو پژو 206 مشکي رنگ دقايقي پيش از محل گريخته اند به دنبال اين موضوع،فرار متهمان به مرکز پيام کلانتري اعلام و دقايقي بعد به تمام واحدهاي گشتي اعلام شد.
 
به همين منظور تعقيب و مراقبت پليسي آغاز و دقايقي بعد يکي از واحدهاي گشتي موفق به شناسايي متهمان شدند سه جوان شرور به محض مشاهده پليس فرار را بر قرار ترجبيح داده و به سرعت متواري شدند.
 
اين مقام مسئول در فرماندهي انتظامي تهران بزرگ يادآور شد:يکي از واحدهاي گشتي پس از اينکه سه بار دستور ايست داد و با بي توجهي راننده خودرو مواجه شد دو تير هوائي از اسلحه سازماني خود به سمت لاستيک عقب خودرو نشانه رفت و موفق شد با مهارت تمام ضمن هدف قرار دادن لاستيک خودرو را از ادامه حرکت بازدارد.
 
 
کلانتر 160خزانه با توقف خودرو، متهمان طي يک عمليات ضربتي دستگير و براي تخقيقات بيشتر به کلانتري منتفقل و تحت بازجويي هاي پليسي قرار گرفتند.در خلال بازجويي هاي پليسي مشخص شد متهم رديف اول "محمد.ك"23 ساله از متهمين فراري و تحت تعقيب همين يگان بوده و قبلاً نيز به جرم شرارت و تخريب در تاريخ 21 شهريورماه سال جاري بازداشت شده بود و متهم ديگر که "حسين.م"23 ساله همدست "محمد" از اراذل و اوباش به نام منطقه هستند و سوابقي چون تخريب اموال مردم و قمه كشي،عربده کشي و تظاهر مستانه در پرونده اي مجرميت آنان وجود دارد.
 
سرهنگ احمد صالحي با اشاره به اينکه متهم ديگر که هويت وي "ميلاد.ن" اعلام شده با استفاده از شلوغي محل موفق به فرار شده و شناسائي مخفيگاه و دستگيري وي همچنان در دستور کار قرار دارد.
 
وي در ادامه خاطر نشان کرد:متهمان پس از دستگيري به داسراي ناحيه 16 تهران فرستاده شدند و بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 16 تهران متهمان پرونده كه از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه مي باشند و به دليل تخريب اموال مردم، قمه كشي و عربده کشي مستانه در آدرس 18متري تختي فلكه دوم با هماهنگي مقام قضايي يک روز پس از دستگيري جهت شناسائي شكات احتمالي و درس عبرت ديگر افرادي كه قصد اخلال در نظم عمومي در آينده را دارند در محل وقوع جرم در حضور مردم،اهالي محل و کسبه گردانده و پرده از هويت پوشالي آنان برداشته شد.
 
گفتني است،اين اقدام ماموران کلانتري160خزانه و سرعت عمل آنان در شناسايي و دستگيري متهمان و افشاي هويت پوشالي اراذل و اوباش منطقه رضايت خاطر شهروندان را به همراه داشته و اهالي و کسبه محل با نصب پلاکارد از اين اقدام پليس تشکر کردند. /ل
 
 

برچسب ها: دستگیری ، اراذل ، اوباش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار