سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران "آجا" در ایام بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از کتابداران و کتابخانه های برتر ارتش تقدیر می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رساني بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران؛ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران "آجا" در ایام بیستمین دوره هفته کتاب برنامه های مختلفی را اندیشیده که از جمله آن ها می توان به اطلاع رسانی درباره اهمیت کتاب در وب سایت "آجا"، ارسال شعار "هفته کتاب" از طریق پیامک برای نیروهای ارتش، برگزاری مسابقات کتابخوانی در میان نیروها و یگان های ارتش، انعقاد جملات مقام معظم رهبری در فیش حقوقی کارکنان ارتش، برگزاری جلسات سخنرانی و بحث با محوریت کتاب، برپایی نشست های شعرخوانی، نمایشگاه های کتاب در سطح یگان های ارتش با تخفیف ویژه و رونمایی از 10 کتاب با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد.
لازم به ذكر است؛ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، "آجا" همچنین در کنار تقدیر از کتابداران و کتابخانه های برتر ارتش، سامانه کتابخوانی تحت وب خود را در 370 کتابخانه تحت پوشش فعال خواهد کرد. این سامانه، کتاب‌های دیجیتال و گویا را نیز در بر می گیرد.
گفتني است؛ بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار "يادگار ماندگار" از 20 تا 27 آبان ماه سال جاري در سرتاسر كشور برگزار مي شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.