در سفر یک روزه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سیرجان، دانشکده علوم پزشکی این شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به سفر  وزیر بهداشت به کرمان امروز، گفت: از بهمن ماه سال 87 دانشجویان رشته فوریت های پزشکی در سیرجان تحت عنوان آموزشکده فوریت های پزشکی مشغول به تحصیل شدند.

دکتر عبدالرضا صباحی ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده و جلب نظر مساعد مسئولان از جمله مصوبه تاسیس دانشکده علوم پزشکی در سفر سوم رییس جمهور به استان و حمایت های وزیر بهداشت موفق به اخذ موافقت اصولی تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان از شورای گسترش وزارت در آذرماه سال 89 شدیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس مجوز تاسیس رشته های کارشناسی پرستاری، علوم آزمایشگاهی، هوشبری و کارشناسی ناپیوسته مامایی اخذ شدو رشته فوریت های پزشکی از دانشکده پرستاری-مامایی رازی کرمان به سیرجان منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 48 نفر در رشته کاردانی فوریت های پزشکی در بهمن 89 و 90 از این دانشکده دانش آموخته شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه گفت: همچنین وزیر بهداشت در این سفر یک روزه بیمارستان امام رضا(ع) و بیمارستان 200 تختخوابی در حال ساخت  این شهرستان را مورد بازدید قرار  می دهد.

دکتر عبدالرضا صباحی افزود: وزیر بهداشت در نشست هیات دولت که قرار است با حضور معاون اول رئیس جمهور در استانداری کرمان تشکیل شود، حضور می یابد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.