شهردار منطقه 9 از آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی منطقه جهت بازگشت حجاج خبر داد و گفت: ساماندهی تاکسی های حامل حجاج در ورودی غربی تهران صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 9، حسین سلطانی با اعلام این خبر افزود: تمامی تمهیدات جهت رفاه حال شهروندان برای استقبال از زائرین سرزمین وحی و همچنین بازگشت حجاج انجام شده و این شهرداری اقدامات ویژه ای را در دستور کار دارد. 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه نخستین گروه حجاج از اواخر هفته وارد پایتخت می شوند و ترافیک شدیدی از خودروها و تاکسی ها در مسیرهای منتهی به فرودگاه مهرآباد تهران به وجود می آید ، در راستای کاهش بار ترافیکی سطح محدوده برنامه ریزی بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است. 
سلطانی تصریح کرد: بحث روانسازی ترافیک در ورودی فرودگاه مهرآباد نیز با احداث مسیر ویژه تردد تاکسی ها با جدیت دنبال می شود و اقدامات لازم با هماهنگی پلیس راهور اجرایی شده است. 
وی خاطرنشان کرد: ناوگان تاکسیرانی منطقه با 1300 تاکسی آماده خدمت رسانی به حجاج و استقبال کنندگان بوده و امیدواریم مشکلات این بخش از پایتخت در بخش حمل و نقل عمومی کاهش یافته و سهولت تردد شهروندان تامین شود./ف
برچسب ها: تاکسیرانی ، بازگشت ، حجاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار