يک کارشناس مسائل سياسي گفت: گسترش شهرک‌سازي‌ يهوديان در فلسطين اشغالي، مصداق کامل قسمتي از آيه‌ "يخربون بيوتهم باَيديهم" بوده و رژيم صهيونيستي با اين اقدامات؛ اسباب نابودي‌اش را به دست خود فراهم مي‌کند.

حجت‌الاسلام مهدي طائب در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به گسترش شهرک‌هاي يهودي‌نشين در فلسطين اشغالي گفت: توسعه شهرک‌‌سازي‌ها از طرف رژيم غاصب صهيونيستي با دو هدف روحيه بخشي به يهوديان مهاجر و مأيوس سازي فلسطينيان در مورد باز پس گيري سرزمين‌هاي خود، انجام مي‌شود.

وي افزود: يهوديان مهاجر که به اميد رژيم صهيونيستي، به فلسطين هجرت کرده‌اند با فشارهاي روز افزون انتقاضه و حرکت مسلمان‌هاي سراسر دنيا نسبت به لزوم آزاد سازي قدس روبرو بوده و روحيه‌ي خود را از دست داده و از روياي داشتن کشوري مستقل نااميد شده‌اند بنابراين اين رژيم اشغالگر با هدف روحيه‌دهي به يهوديان مهاجر، گسترش شهرک‌ها را ادامه مي‌دهد.

حجت الاسلام طائب تصريح کرد: فرآيند گسترش شهرک‌ها به هيچ عنوان به نفع رژيم غاصب صهيونيستي نيست چرا که اجتماع يهوديان در يک منطقه به نوعي آزادي عمل انتقاضه را بيشتر خواهد کرد.

اين کارشناس مسائل سياسي در پايان يادآور شد: گسترش شهرک سازي‌ يهوديان در فلسطين اشغالي، مصداق کامل قسمتي از آيه‌ "يخربون بيوتهم باَيديهم" بوده و رژيم صهيونيستي با اين اقدامات؛ اسباب نابودي‌اش را به دست خود فراهم مي‌کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار