سامان سالور گفت: مسعود رجبي فروتن قول هاي مساعدي در جهت صدور پروانه نمايش "آمين خواهيم گفت" داده است.

سامان سالور، كارگردان فيلم سينمايي "آمين خواهيم گفت" در خصوص اكران فيلمش به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: فيلم سينمايي "آمين خواهيم گفت" فيلمي است كه از وزارت ارشاد پروانه ساخت دريافت كرده و در سي امين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمده و با بازخوردهاي خوبي هم روبه رو شد، اما در حال حاضر علت مخالفت دوستان را در جهت صدور پروانه نمايش نمي دانم.
وي افزود: زمان فيلم 90 دقيقه است كه طبق نظر مسئولان بايد 22 دقيقه آن حذف شود و به طور قطع از فيلم چيزي نخواهد ماند.
سالور اظهار داشت: طبق صحبتهايي كه با مسعود رجبي فروتن سخنگو و مدير كل حوزه رياست و روابط امور بين الملل سازمان سينمايي در خصوص حل شدن مسائل فيلم در يك برنامه زنده راديويي داشتم، وي قول هاي مساعدي در جهت صدور پروانه نمايش داد كه اميدوارم به زودي تحقق يابد.
وي در خصوص كناره گيري بعضي از فيلم سازان از عرصه سينما، تصريح كرد: در حال حاضر سينما حال و روز خوبي ندارد و شرايط عدم صدور پروانه نمايش هم خود معضلي شده كه فيلم سازان تصميم به كناره گيري از اين عرصه را گرفتند.
وي خاطر نشان كرد: با توجه به مخالفت بعضي مسئولان در جهت عدم اكران و صدور پروانه نمايش مي توان گفت: زمان بهترين داور در جهت حل مسائل و مشكلات موجود است، اين بهترين درسي است كه در مدت زمان فعاليت در عرصه سينما آموختم./ص

برچسب ها: آمین ، سینما ، اکران ، پروانه ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.