و شكرم را در آنچه از من منع كرده ‏اى بيشتر كن از سپاسم در آنچه به من عطا فرموده ‏اى. و مرا حفظ كن كه نسبت به فقيران گمان خفت و خوارى نزنم و يا نسبت به ثروتمندان گمان فضل و برترى نبرم.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛
اى مولاى من ، تو جز احسان و اكرام و بخشش و انعام براى ما چيزى نمى ‏خواهى ولـى مـن جـز فـرو رفتن در محرمات و تجاوز نسبت به قوانين تو و غفلت از تهديد هاى تو كارى ندارم. پس سپاس و شكر تنها از آن توست ؛ اى معبود من، اى قادرى كه هرگز مغلوب واقع نمى ‏شوى و اى مهلت دهنده ‏اى كه هرگز در عقوبت، شتاب نمى ‏كنى.
جايگاه من، هم اينك، جاى كسى است كه به وفور نعمت هاى تو اعتراف دارد اما در برابر اين همه نعمت كوتاهى كرده و خود گواهى مى‏ دهد كه حق تو را تضييع نموده است.
بار پروردگارا من به مقام بلند پايه محمدى صلى الله عليه و آله و مرتبت والاى علوى عليه السلام بسوى تــو تقرب مى ‏جويم و توجهم به توست كه به حق آن دو بزرگوار مرا از شر اين و آن مصون بدارى‏ كه اين امر با توجه به توانگرى تو هـرگـز سخت و دشوار نيست و با قدرتى كه دارى هرگز تو را رنجور نمى‏ سازد و تو بر هر چيز توانايى.
پس اى معبود من، از رحمت و توفيق مستمر خويش آن قدر به من عطا كن كه آن را نردبانى سازم و به سوى مقام رضوان تو بالا روم و از عقاب تو در امان باشم. اى مهربانترين مهربانان.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار