مردی که باجناقش را در یک درگیری با ضربات چاقو از پای دراورد و گریخت تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

 به گزارش خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه  آریا حاجی زاده با بیان این خبر گفت: بامداد بیست و نهم مرداد سال گذشته از طريق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع يک فقره درگيري در خيابان رجائي به کلانتري168 سيزده آبان اعلام شد .
معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر اظهار داشت: در بررسي هاي اولیه مشخص شد فردي به هويت "ناصر . ع" (30ساله ) بر اثر اصابت ضربات چاقو توسط باجناقش به هویت "حسن . م" ( متولد 1356 ) مجروح و پس از انتقال به بيمارستان فوت کرد  و ضارب نیز از صحنه متواري شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور قاضی دانشور ، بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
با ارجاع پرونده به اداره دهم ، همسر مقتول در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : بیست و نهم مرداد سال گذشته شوهر خواهرم با همسر قرار ملاقات داشتند من هرچه با تلفن همسرم تماس می گرفتم پاسخگو نبود تا اینکه در حدود ساعت 23:00 مرد غریبه ای پاسخ تلفن همسرم را داد و اظهار داشت که صاحب گوشی وسط خیابان افتاده است ؛  زمانیکه به خیابان رجایی رسیدم ، همرم را با آمبولانس به بیمارستان رساندیم اما پس از چند ساعت به من خبر دادند که همسرم فوت کرده است .
زن مقتول در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت : زمانیکه در بیمارستان بودم با خواهرم تماس گرفتم ؛ او اظهار داشت که همسرش قصد نداشته تا ناصر را به قتل برساند و فقط قصد داشته تا او را زخمی کند.
مادر مقتول نیز در اظهارات خود به کارآگاهان بیان داشت: حدود یک هفته پیش بود که حسن . م ( باجناق ناصر ) به درب منزل ناصر آمده بود و با او درگیر شده بود ؛ در آن زمان بود که حسن ، ناصر را به مرگ تهدید کرد و اظهار داشت که او را خواهد کشت.
سرهنگ کارآگاه  آریا حاجی زاده ، در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان با مراجعه به درب منزل متهم در منطقه صالح آباد و انجام تحقیقات اطلاع پیدا کردند که متهم با اطلاع از ارتکاب جنایت ، به همراه همسرش از محل سکونت خود متواری شده است ؛ لذا در ادامه رسیدگی به پرونده و جهت دستگیری متهم ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده اند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد متهم تحت تعقیب پلیس را از طریق شماره تماس 51055510 و 51055429 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند ./ف
برچسب ها: باجناق ، پلیس ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار