معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت:‌ اداره امور شهری منطقه در راستای یک طرح فوریتی به منظور رفاه حال دانش آموزان اقدام به پخش مخازن زباله در مدارس سطح منطقه کرد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:‌ با توجه به اجرای برنامه های آموزش و ارائه خدمات به مراکز علمی و آموزشی، اداره بازیافت منطقه ضمن نیازسنجی در سطح مدارس نسبت به آموزش مجدد و توزیع مخازن 100 لیتری و کارتن پلاست به مدارس منطقه کرد.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: دانش آموزان در این طرح با مدیریت زباله های منزل، استفاده درست از مواد و کالاها، راه های استفاده مجدد از بازیافت و تفکیک زباله های منزل آشنا می شوند.
در ادامه مهدی ناظریه رئیس اداره ساماندهی منطقه 4،‌ با اشاره به اهمیت ساماندهی واحدهای صنفی موجود در اطراف مدارس، تصریح کرد:‌ به منظور بهبود وضعیت کسب و عدم تداخل با تردد دانش آموزان، این واحدها در طرح ساماندهی قرار گرفت که از جمله اخطار لازم برای بهبود وضعیت 50 واحد صنفی مزاحم در اطراف مدارس، تشکیل 40 پرونده ساماندهی و اجرای 10 رای و پلمپ این طرح بود.
ناظریه اظهار داشت: این اقدامات به منظور حذف اغتشاشات بصری به صورت مستمر، پیرو برنامه ریزی های انجام شده و سیاست گذاری های به عمل آمده توسط اداره ساماندهی از ابتدای سال شروع شده و تا پایان سال بصورت مستمر ادامه خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا در تعدادی از نواحی متناسب با نیاز،‌ جلساتی با حضور شهردار ناحیه و واحدهای صنفی و متصدیان کیوسک های گل فروشی و مطبوعاتی برگزار شد و در خصوص همکاری در اجرای طرح دستور العمل های نظارت بر اصناف تبادل نظر شد. /ل
برچسب ها: طرح ، مخازن ، زباله ، مدارس ، محیط ، زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار