به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، مهدي فعلي با اعلام اين خبر بيان داشت:در راستاي نظارت و پيگيري مستمر نحوه انجام پيام هاي ثبت شده شهروندان در سامانه 137، عملکرد مهرماه سالجاري نواحي سه گانه اين منطقه ، تهيه و جهت تقويت نقاط ضعف و ارتقاي وضعيت ، براي مديران مربوطه و شهرداران نواحي ارسال شد .
ناظر عالي و مسئول 137 منطقه تأکيد کرد : در اين راستا ، رعايت سه اصل سرعت،دقت و صحت در پيگيري و انجام به موقع پيامها به منظور جلب رضايت شهروندان ، مورد انتظار مديريت ارشد منطقه و تأکيد رياست بازرسي منطقه است .
فعلي با بيان اينکه شهروندان منطقه 21 در طول مهر ماه 1984 بار با مرکز 137 تماس گرفته اند،افزود: طي اين مدت سرعت زمان پاسخگويي26 ساعت،رضايت در کل 80/99 درصد وسهم پيام انجام شده6/96 درصد بوده است.
وي يبيشترين آيتم پيامهاي منطقه 21 رامربوط به موضوعاتي از جمله جمع آوري، نصب، نظافت، آسفالت، لايروبي، مزاحمت حيوانات، زباله و ضايعات، ساخت وساز،مرمت و ترميم، سدمعبرودرختان اعلام کرد./ز