اخبار امروز تیم فوتبال استقلال

آخرين وضعيت قلعه نوعي و عماد رضا/تماس مدير عامل با سرمربي سابق/ممنوعيت تمرين براي مدافع استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی روز گذشته مقابل گهر استیل آذین درود به تعطیلات رفت و همچنين مي توان در زير اخباري از اين باشگاه را مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عمده اخبار شنیده شده از باشگاه استقلال به شرح ذیل است:

* مهاجم عراقی، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود


درحالیکه استقلالی ها برای جذب عمادرضا با شرایط متفاوتی روبرو شدند وسپاهانی ها نیز مدعی مشکلات این بازیکن با تیم خود شدند، اعلام شده است که عمادرضا برای استقلال سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود.

این درحالیکه است که آبی ها 7سهمیه لیگ برتری خود را رد ابتدای لیگ جذب کردند ونام یک بازیکن نیز از پست آنها خارج شده است،عمادرضا به عنوان بازیکن جدید جذب این تیم می شود و جزء فهرست 27نفره این تیم است که جای خالی دارد، به همین دلیل سهمیه لیگی برای آبی ها به حساب نمی آید.



* اعتراض مهاجمان استقلال به جذب عماد رضا

مهاجمان تیم استقلال، پس از باخبر شدن از حضور عمادرضا در این تیم استقبال گرمی نداشتند زیرا معتقدند که شرایط موجود در خط حمله باعث شده است که مهاجم جدید جذب شود واین موضوع مستقیم به آنها مربوط می شود.

مهاجمان تیم استقلال اعلام کردند بی اعتمادی و نارضایتی مربیان از عملکرد آنها در خط حمله باعث شده است که مذاکره با عمادرضا ودیگر مهاجمان انجام شود در حالیکه آنها تمام سعی وتلاش خود را در خط حمله بکار بستند تا تیم بتواند به صدر جدول برسد وبا موقعیت و شرایط ایده آلی روبرو شود.



* عفونت پای قلعه نویی جدی است

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال با عفونت شدید پای خود روبروست و حتی عنوان شده که این بیماری وی را دچار مشکلات جدی کرده است، زیرا نیم تواند به این زودی از آن رهایی یابد.



* امیر قلعه نویی اعلام کرد: نباید ساموئل را به پرسپولیس بدهیم

ساموئل هافبک خارجی تیم استقلال در دو بازی برای آبی ها گلزنی کرده است تا نظر امیر قلعه نویی ودیگر اعضای تیم در خصوص وی تغییر کند، زیرا سرمربی آبی ها راضی به فروش این بازیکن نیست.

امیر قلعه نویی که پیش از این موافقت خود را برای جدایی ساموئل وحضور این بازیکن در پرسپولیس اعلام کرده بود در حالا حاضر با این اتفاق مخالف است و مدعی شده است که وی باید در استقلال بماند زیرا تیم به حضورش نیازمند است و با عملکردی که چند هفته ای است ارائه می کند، قصد فروش وی را ندارد.



* تماس فتح اله زاده با پرویز مظلومی؛
برای دریافت پول، صبور باش!

پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم استقلال از این تیم طلب دارد و اعلام کرده است اگر مسئولان به اعتراض وی بی توجهی باشند، از این تیم شکایت می کند در این خصوص مدیریت تیم با وی گفتگو کرده است.

علی فتح اله زاده از مظلومی خواست تا به صحبت علیه استقلال و بحثهایی در خصوص شرایط مالی و طلبش پایان دهد تا اوضاع استقلال بهتر شود و وی بتواند پولش را دریافت کند.
مدیریت استقلال، از مظلومی خواست تا صبور باشد و به این بحثها پایان دهد.



*عمران زاده از حضور در تمرینات منع شد

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال، پس از جلب نظر سرمربی تیم استقلال در ترکیب این تیم قرار گرفت اما دچار مصدومیت شد تا مشکلاتش برای حضور در ترکیب اصلی چند برابر شود
اين گزارش حاکي است، این بازیکن از ناحیه کمر دچار مشکل جدی شده است و حتی اعلام شده مهره کمرش آسیب دیده است و از آن عکس گرفته است تا میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود.

این در حالیست،‌ که اعلام شده وی از حضور در تمرینات پس از تعطیلات منع شده است تا مشکلش حل شود.



* استقلالی ها رسما خواستار برگزاری جام حذفی شدند

اعضای تیم استقلال، قرار است در لیگ و جام باشگاه های آسیا حضور یابند زیرا جام حذفی حذف شده است و تا تیم ملی با آسودگی دیدار ها ی خود را برگزار کند، اما این شرایط مورد قبول و تاثیر آبی ها نیست.

بر اساس اين گزارش، مسئولان تیم استقلال اعتراض خود را به این موضوع اعلام کردند و مدعی شدند که جام حذفی می‌تواند برگزار شود اگر مسئولین در فدراسیون برنامه ریزی درستی داشته باشند، می‌توانند بازی های جام حذفی را در چند ماه به اتمام برسانند.



* از تیم صدر نشین هم ناراضی هستید!

هواداران حضور دارند، استقلال خوبی از بازی های این تیم انجام ندادند، به این دلیل، اعضای تیم استقلال نارضایتی و اعتراض خود را به آنها اعلام و اثر کردند.

لازم به ذکر است، اعضای این تیم مدعی شدند که هواداران تیم استقلال در حالیکه تیم درصدر جدول حضور دارند، اما از تیم ناراضی هستند و همچنان انتقاد می‌کنند، اما مشخص نیست که انتظار آنها از تیم چیست زیرا با وجود مشکلات بسیار استقلال درصدر جدول حضور دارد، اما نارضایتی روی سکوها دیده نمی‌شود.



* استقلال، قسط دوم توزی را پرداخت نمی‌کند

توزی، بازیکن برزیلی استقلال در کشورش بسر می‌‌برد، اما علی رغم صحبت های مطرح شده در خصوص عدم دریافت هیچ پولی از سوی مسئولین تیم استقلال وی یک قسط از قرار دادش را دریافت کرده است.

گفتني است، توزی مدعی بود که پولی از استقلال دریافت نکرده است اما این خبر از سوی آبی ها رو شده است زیرا مسئولین یک قسط قرار داد وی را پرداخت کردند و در خواست وی برای پرداخت قسط دوم پیش قرار دادش رانپذیرفتند و به این دلیل توزی قید حضور در این تیم را زده است.




* احتمال خط خوردن انصاری فرد از تيم ملي و دعوت آرش برهاني

قرار است تمرینات تیم ملی از عصر پنج شنبه آغاز شود و اعضای دعوت شده کی روش را برای دیدار با ازبکستان همراهی کنند، این درحالی است که گفته می‌شود مهاجم قرمزها قرار است از تیم ملی حذف شود.

بنا بر اين گزارش، صحبت از دعوت آرش برهانی به تیم ملی است و اینکه کیروش قصد دارد وی را دعوت کند، این درحالیست که یک مهاجم قرار است از فهرست خارج شود وآرش برهانی به احتمال زیاد برای دیدار با ازبکستان دعوت گردد.



* تبریک اعضای استقلال به آرش برهانی

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال، در مقابل گهر لرستان نیز گلزنی کرد تا تعداد گلهایش افزایش یابد و به 101 عدد برسد، در این خصوص کل اعضای تیم به وی تبریک گفتند و از حالا وی ار رکوردار می‌دانند.

شايان ذکر است، روند گلزنی آرش برهانی شرایط را به نفع این مهاجم پیش می برد و با به ثمر رساندن 4 گل دیگر وی می‌تواند با شرایط ایده آل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد اما نکته قابل توجه اینکه مسئولین و کلیه اعضای تیم استقلال از حالا و قبل از ثبت این رکورد به وی تبریک گفتند زیرا به تحقق این امر اطمینان دارند.



*پشيماني آبي ها از آماده شدن پول فابيو


فابيو جان واريو هافبک آبي ها همچنان شرايط را طوري پيش مي برد که با اعتراض مسئولان اين تيم رويرو شده است زيرا استقلالي ها با قول و قرار وي روبرو شدند و همچنان بدون فابيو بازي ها را ادامه مي دهند.

بر اساس اين گزارش، جان واريو اعلام کرده است براي آغاز دور جديد تمرينات و پس از تعطيلات خود را به تهراتن مي رساند تا با آبي ها ليگ را ادامه دهد.

اين در حالي است که مسئولان تيم استقلال مدعي شدند اين بازيکن نبايد با وعده پول روبرو مي شد تا آنها را معطل نگه دارد و با خيال آسوده تعطيلاتش را سپري کند.



*درخواست چند بازيکن براي سفر به دبي رد شد


 بازيکنان تيم استقلال از امروز تا شنبه را در تعطيلات بسر مي برند تا پس از آن براي ادامه بازي هاي ليگ آماده شوند، اين در حالي است که برخي اعضاي اين تيم قصد سفر به امارات را دارند.

اين گزارش حاکي است، چند بازيکن تيم  استقلال قصد سفر به کشور امارات را دارند اما اين درخواست بامخالفت مسئولان تيم روبرو شده است و آنها موافقت خود را براي اين اتفاق اعلام نکردند تا بازيکنان راهي سفرهاي داخلي شوند و قيد حضور در امارات و کشورهاي ديگر را بزنند.

*تهدید جدی امیر قلعه نوعی/جان واریو آخر هفته نیاید، اخراج می‌شود

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال، از فابیو جانواریو حسابی عصبانی است، این بازیکن در حالیکه مدعی شد بزودی به تهران باز می‌گردد، همچنان وارد کشور نشده است تا با تهدید جدی امیر قلعه نوعی رو به رو شود.

براساس اين گزارش، شنیده ها حاکی از آن است که امیر قلعه نوعی در یک محفل خصوصی اعلام کرده است در صورتی که فابیو جانواریو به بدقولی ها و منتظر گذاشتن استقلال ادامه دهد و تا آخر به تهران نیایید، احتمال اخراجش از تیم استقلال وجود دارد.

گفتنی است، جانواریو، با شرایط رو به روست که سرمربی تیم از وی ناراضی است و به این مسئله اشاره کرده است، که جانواریو،‌ به تعهدات خود نسبت به باشگاه و سرمربی تیم عمل نکرده است و احتمال اخراج قطعی اش وجود دارد./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار