شادمان: محسن شادی را از درخواست دستمزد 2 میلیون تومانی منصرف کردیم.

عباس شادمان سرپرست کمیته روئینگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مدتی است که در حال مذاکره با رودی مربی آلمانی هستیم و در نظر داریم مبلغ اختصاص یافته به 2 مربی را به رودی آلمانی بپردازیم وی یکی از مربیان سطح بالای روئینگ است به طوریکه شاگردان در رقابت های المپیک موفق به حضور در فینال A بازی ها شدند و قرار است با اعلام تاریخی، از این مربی برای به خدمت گرفتن هدایت تیم ملی دعوت کنیم.

وی در خصوص حضور محسن شادی در تمرینات تیم ملی گفت: در حدود 6 سالی است که محسن شادی در تیم ملی حضور دارد و متأسفانه برخی ها شرایطی را ایجاد کردند که این ملی پوش به حاشیه کشیده شود و همچنین به دلیل مشکلات شخصی مدت زیادی است که در تمرینات تیم ملی حضور پیدا نکرد اما وی از امروز در مرحله جدیدی از تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد.

شادمان افزود: در حال حاضر مبلغ دستمزد محسن شادی در تیم ملی ماهیانه یک میلیون و 100 هزار تومان است و وی از ما درخواست کرد که این مبلغ افزایش یابد و ماهیانه مبلغ 2 میلیون تومان به وی پرداخت شود، اما با این شرایط پرداخت این مبالغ برای ما مقدور نیست و به همین دلیل پس از انجام صحبت با شادی وی موافقت کرد که با پرداخت دستمزد قبلی همچنان در تیم ملی فعالیت کند و شادی با قبول درخواست فدراسیون بار دیگر در تمرینات حضور پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سولماز عباسی قایقران المپیکی کشورمان ماهیانه 360 هزار تومان به عنوان دستمزد دریافت می کند و درصورتیکه قرار باشد چنین مبلغی به شادی پرداخت شود ما باید دستمزد سالیانه قایقرانان را نیز افزایش دهیم که تقبل این هزینه ها بسیار برایمان مشکل است.

وی یادآور شد: البته با توجه به زحماتی که پاروزنان برای حضور در تمرینات تیم ملی و موفقیت در مسابقات مختلف می کشند که مستحق دریافت مبالغ و دستمزد بیشتری هستند اما به دلیل مشکلات موجود پرداخت این مبالغ برایمان مقدور نیست اما بنده در خواست کردم که مبلغ دستمزد سولماز عباسی مقداری افزایش یابد.

وی یاد آور شد: پس از انجام صحبت با شادی وی موافقت کرد که با دستمزد قبلی خود در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند و به وی اعلام کردیم که در صورت مهیا شدن شرایط دستمزدی را افزایش خواهیم داد.

وی در خصوص برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی در انزلی اظهار داشت: در نظر داریم تا مرحله جدیدی از تمرینات آماده سازی تیم ملی روئینگ کشورمان در بخش بانوان را در بندر انزلی استارت بزنیم به همین دلیل از نظر داریم شرایط را برای برپایی اردوی آمادگی در این شهرستان فراهم کنیم و متاسفانه طی 10 ماه گذشته هزینه برق و تلفن محل تمرین در انزلی پرداخت نشده بود که با پرداخت 800 هزار تومان برای برق و باز سازی لاین های تمرینی بازیکنان اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: همه این موارد مربوط به فدراسیون قبلی است

حدود چند ماه بارندگی شدیدی در این منطقه رخ داده است که لاین ها را بازسازی کرده اند و تصمیم داریم مدتی با بازیکنان دراین منطقه تمرین کنیم تا اگر شرایط مهیا نبودیم به جنوب کشور برویم.

وی ادامه داد: با هماهنگی مسئولان از برخی مناطق در جنوب بازدید کرده ایم که سد دز، کانال ژیان و بندر لنگه مناطق مساعدی برای تمرین تیم بودند.

وی تاکید داشت: در جنوب امکانات خوبی برای بازیکنان وجود دارد که از فرسودگی بدنی بازیکنان می کاهد./آق

برچسب ها: روئینگ ، شادی ، دستمزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار